tisdag 7 augusti 2012

YES!!!!!

 
 
Nu är jag så nöjd och glad....

Äntligen är jag licensierad/diplomerad Yogainstruktör. Detta hände i eftermiddag nere på Friskis & Svettis.
Men ett härligt gäng Yogisar genomförde jag mitt Yogaprogram.
Det känns så otroligt skönt och fantastiskt roligt.
Efter en Stroke som jag ju haft var detta en stor utmaning för mig....och jag gick hela vägen. En klapp på min axel hi hi.
För att fira var maken och jag och åt en gosig middag på stan. Så nu är jag trött och lilla väntar sängen på mig.
Nattis Nattis.zzzzzzzzzzzzzzzzz






Bilder på mina favorithalsband som har hängt med under sommaren. 
Och lite snäckor som jag älskar.

Nu sticker vi snart till goda vänner i Småland. 
Så ni får ha goa dagar mina vänner.

Tjing så länge...

♥ ♥ ♥

20 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!
    Vad roligt att du lyckades :-)

    Vilket fint & somrigt halsband :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till att bli yoga instruktör. Har ju läst om hur du kämpat för att nå dit. Bra gjort!!

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Bra gjort.

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  4. Grattis till din certifiering! Så roligt:)

    Kram och ha en bra onsdag.
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Grattis, grattis!!
    Härligt och bra kämpat=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    Starkt gjort
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Det var fantastisk bra igår! Kommer definitivt försöka ha tid till detta pass i höst! Bra jobbat Maria ! / Kram Carro

    SvaraRadera
  8. Grattis min vän!
    Bra gjort av dig............

    Kanske skulle boka in mig hos dig då, har aldrig "yogat" någongång......

    Fin resa,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till dig!! Bra kämpat!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Grattis till licensen.Kram kram!

    SvaraRadera
  11. Grattis, det var bra jobbat Maria.
    Jag skulle gärna gå ett pass för dig.
    Jätte kram
    AnnaMaria
    Ps, underbar header

    SvaraRadera
  12. Ett jättestort grattis och ha det så skönt i Småland.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. Ha en kanon skön semester. Från lilla mej Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  14. Hoppas du haft det skönt i Småland,jag förstår att Du är lycklig
    över din YOGAledning. Lycka till med det
    Bloggen är trevlig oxå.
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Vad du är duktig! Grattis!
    Jag har en arbetskompis som är yogainstruktör. Ju mer hon berättar desto mer intressant verkar det med yoga. Jag har bara provat en gång på en friskvårdsdag på jobbet.
    Ha det skönt i Småland!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Hej! Nu är vi hemma igen från våran resa opp till Morokulien. Vi passerade precis utanför ditt hus men vi vågade inte hälsa på ifall Peppe skulle bita mig i benen. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  17. Det blev fel på kommentaren den skulle mitha ha. Förlåt mig ! Datorn vill inte alltid som jag vill.

    SvaraRadera
  18. Härligt o underbart, grattis som yoga intstruktör!!

    KLem Anna

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)