onsdag 29 augusti 2012

Som ny......

 
Ofrivillig bloggpaus blev det.
 
 
Maken har nu donat med min dator. Lagt in Windows 7 och allt vad det nu är.
Att ladda över bilder ...??? Blev lite skumt. eller också bär jag mig dumt åt.
 
Tror nog detta är den SISTA rosen tyvärr.
Men den står så fint på min farmor Hildas pigtittare i hallen och sprider väldoft.
Nu är levande ljus tider må jag säga...det brinner på här och där här hemma på kvällarna. Men dagarna är soliga och så härliga rena sommaren. Mycket njutbart att fortfande äta ute på dagarna.
 
Nu är det dags för dusch och sedan te för min del. Har precis kommit hem efter min Yoga klass.
Så underbart att möta dessa goa yogisar som kämpar så fint på sina mattor.



Redan onsdag och tiden tickar på i super fart. Hoppas du har det bra där ute.
 
Ett litet kort inlägg idag....men många kramar från Hörnan.
 
♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Underbara ros! Å UNDERBARE man som donat med datorns ¨så du kan blogga! ja underbar dag idag,hoppas på i morron också! Kika in hos mej o va med på en utlottning vettja! kramen Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Tur att det finns yoga & te! Datorkrångel är aldrig kul, det ska bara funka:)
    Må så gott! Jane:)

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker färg på rosen :-)

    Läser sista meningen men läser hönan ist för hörnan & får mig ett gott skratt... Du är ju ingen höna ;-)

    Ha en riktigt fin torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Det är alltid så att man vill njuta av sommarens sista rosor så länge det går. Ofta står dom ensamma kvar i busken och såklart räddar man in dom :)

    Tack goa du för din hälsning hos mig. Jag börjar så småningom förstå hur viktigt det är att lyssna på kroppen. Nu när jag lugnat ner mig lite känner jag hur sliten kropp och själ är. Inte det lättaste att känna efter när livet är så hektiskt som det vart.. Men nu blir det förändring i tillvaron!

    Kram på dig
    Mia

    SvaraRadera
  5. Fin blogg du har! knappt jag kommer ihåg hur man gör :-)men ska försöka ta tag i bloggandet igen.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jättefin ros, med lite tur blir det varmt
    i sept och mer blomning.
    Trevlig helg säger jag redan nu
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Ja det var verkligen en fin och annorlunda färg på den rosen.
    Skit att det måste taga slut,men vårt klimat är ju sådant. Men jag tycker om våra växlande årstider,men tyvärr i sommar har det inte växlat så mycket.
    Mest regn tyvärr,men det får vi glömma.
    kram

    SvaraRadera
  8. Vacker ros Maria! Trevlig helg och KRAMAR Helena

    SvaraRadera
  9. Oi,amiga!
    Maravilhosa essa rosa,linda mesmo..
    abraços..

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)