tisdag 21 augusti 2012

Ljuvliga augustikvällar.............

God kväll på dig..

Hoppas du haft en skön dag och kväll.

Det har jag idag, varit ledig nästan hela dagen och njutit ute i trädgården med min goa bok.
En skön stund på min Yogamatta har det också blivit.

En sen middag i skymningen blev det också. Vill ju vara ute så mycket det bara går.
Att tända små ljus med lite pynt av Rönnbär som jag var ute och plockade härom dagen. Älskar rönnbären som nu pryder lite här och var här hemma. Både ute och inne.



Små glas som ljushållare som jag fyndat på loppis vid något tillfälle...Och min lilla trasselboll från Blomsterlandet tror jag.


Nu blir det sängen för mig och läsa mera bok. Imorgon dags för jobb på dagen och sedan börjar Yogan med min första klass sedan diplomringen.

Natti natti z z z z z z z


♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

  1. Så mysigt så..
    Ja nog har vi hösten här !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. till och med jag gamla käring,tänder blockljus på
    kvällen nu.Ja,jag glömmer dem inte.
    fina bilder tack.

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig dag du hade i går :)
    Här blev det minsann inte att sitta ute, jisses vad regnet öste ner :(
    Men idag är det fin igen :)))
    Kramen goa bloggvän♥

    SvaraRadera
  4. Underbart vackra bilder och mycket trevlig sida att komma in på. En trevlig känsla av välbefinnande sprider sitt varma ljus här.
    Mvh Annci

    SvaraRadera
  5. Hoppas Yogan gick bra :-)

    Vilka fina bilder...utstrålar harmoni

    Hoppas du haft en bra onsdag!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder. Ja hösten är här nu.... faktiskt lite mysigt även om det är rörigt av alla tankar för husförsäljning och flytt.
    Vi ska flytta till Mannens föräldragård.Jag kommer att skriva om den och lägga ut bilder så småningom.

    Ha det gott!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Bara så mysiga bilder.Ja hösten är här.Ha det gött.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Rönnbär är så fint att dekorera med,min trollhassel behöver nog glesas ut lite.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)