lördag 4 augusti 2012

Jo jag lever.....

Hej på er alla.
Nu var det ett tag sedan jag var inne på bloggen..........hum!
Mycket har det varit den sista veckan. Jobbat (arbetstränat) mycket, tränat och lite utflykter.

Vi var i Gällstad på shoppingrunda häromdagen. Samtidigt som jag var på Borås Lasarett. Förena nytta med nöje. Och nu har vi kommit hem från Ljungskile där vi hälsat på goda vänner.Och veckan har också bjudit på ganska hyggligt väder.

I trädgården känns det som om det mesta blommat klart nu....lite trist.

Men lite rosor finns kvar. 
Önskar er en fin helg och bra start på veckan.





En sagolik doft från det här rosa fluffet.

♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

  1. Ja, sommaren har gått så himla snabbt att man knappt har hunnit med... Jag tänkte precis likadant i dag om det där med blomningen, det är inte så långt till hösten nu men vi måste njuta av dessa sensommardagar innan dess!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  2. Hej

    Skulle gärna vilja ha hjälp mot betalning att lägga upp en blogg. Eftersom jag bor i Frankrike där vi inte alls har kommit så här långt behöver jag nog SVENSK hjälp. Kommer att hänvisa till din blogg också förstås!
    Här är min dåliga hemsida
    www.troissoeurs.com

    SvaraRadera
  3. Hej vännen...ja guud så fort det går!...underbara bilder på rosorna...kram på dej...Gunilla

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra blekrosa rosor :-)

    Jag har inte heller varit speciellt aktiv i bloggen det senaste.. men det är väl så det ska vara när det är sommartider :-)

    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! önskar dig en fin Söndag ♥ och vilken fin header du bytt till! kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Härligt med en liten paus:)! Hoppas du haft en härlig söndag!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Gällstad har jag lagt åtskilliga timmar i, då min svärfar bodde där sina sista år. Lager 157 och lite andra butiker har vi lagt både pengar och tid i.

    Håller med ovanstående - snygg header!

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!

    Trevligt att åter höra ifrån dig. Den där rosen ser riktigt härlig ut, skulle nästan vilja ta en tugga ;)

    Kram Ester

    SvaraRadera
  9. Hej Marie!
    Vilken underbar inställning till livet du har. Positiv och livsglad, gillar jag:) Tack för din fina kommentar inne hos mig. Värmde!
    Önskar dig en härlig vecka! Jane:)

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra rosor!

    Det är nog sunt att det är lite tyst i bloggvärlden på sommaren, det är viktigt att få lite vila och hämta nya krafter :)

    Hoppas att du får en skön dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Härliga rosor du har! Har inte heller varit särskilt flitig på bloggen. Men det är alltid roligt att gå in och läsa hur andra har det i semestertider!/Lila-Christina

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)