måndag 27 augusti 2012

Gästrummet......


Ja nu tar det form....

Som ni kanske kommer ihåg från det här inlägget så funderade jag över vårt gästrum.
Så när dottern undrade om jag skulle med till IKEA i går så ....klart jag gör. En underbart trevlig mor och dotterdag blev det. MÅNGA timmar på IKEA. Hittade då ett överkastet ALINA med två kuddöverdrag till. 

Nu ligger min fina Yogakudde på sängen så länge. Här skall det nu letas lämpliga kuddar...kul!

Titt in...





* * *

I fönstret har jag tagit bort dom gamla mörka gardinerna nu. Så nu skall jag leta efter vita linnegardiner hade jag tänkt. Eller nåt, får se vad jag hittar. 

Här står nu vita orkidéer i vita krukor.  Tänk nu är dom inne på ny blomning...helt otroligt.



Dom små ljuslyktorna som hänger i fönstret är en julklapp från sonen, köpta på Indiska. Dom ger ett så underbart sken....





Och helgen blev så där bra som jag trodde den skulle bli. 
Lite annat som åkte med från IKEA var en ny wokpanna, ljus och servetter så klart :)

Hoppas du också haft en skön helg oavsett vad du nu hittade på.

Go start nu på nya veckan ..


♥ ♥ ♥


9 kommentarer:

  1. Nu ska vi se om det här går! Min dator får nippran varje gång jag tittar in här hos dej. Vet inte vad det beror på. Den tänker o tänker. Hihihi, den vill nog se ALLA fina bilder på en gång!

    Vilken härlig dag ni haft! Och vad fint gästrummet blir. Härliga färger!

    Jag går lite i samma tankar. Men kan inte bestämma mej för vilket av de två rummen jag har att välja mellan.

    Och....Vet du vad! Idag har jag anmält mej till en lättyoga grupp. Har länge varit sugen på att testa. Och i någon ände måste man ju börja. Spännande och kul på samma gång :o)

    Mys och må så gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det blev..kul att va på Ikea va? Åh med dottern också,sånt är skoj! Ha det gott Maria,tack för titten ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Fina bilder du delar med dig av. Det tackar jag för
    Ha en fin tisdag
    kram
    Emma

    SvaraRadera
  4. Snyggt det blev :)
    Kul att få piffa till och göra om!
    Kramen goa bloggvän♥

    SvaraRadera
  5. Så fina saker du har köpt, det finns mycket fint på Ikea.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. IKEA har så mycket fint. Det har nog aldrig hänt att jag gått ut därifån utan en full kasse med fynd.

    Ha en bra vecka

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Vad trevligt med en mor-dotter tripp till ikea.Än sålänge är ju min lilla tös liten och mannen är inte direkt en som njuter när man är där.Så jag längtar tills hon blir större.Alltid hamnar det saker som man inte tänkt sig i den där gula påsen...hm.Kram ,kram Alexandra

    SvaraRadera
  8. Vad trevligt med en inspirerande inredningstur och så fint du verkar ha det hemma. Det är viktigt tycker jag också att ha det fint och stämningsfullt omkring sig. I din mejlbox ligger ett korrektur från mig. Många varma kramar till dig./Elisabeth

    SvaraRadera
  9. Låter som en fin dag! Det överkastet har jag också spanat in. Fina bilder som vanligt. Du inspirerar. Kram till dig Maria ha nu ytterligare en bra dag!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)