onsdag 11 juli 2012

Under regntunga moln.....

Hej hopp i stugorna !!!

Nej då ingen kommentar om vädret alls. Men jag tycker synd om er alla som har haft dessa översvämningar mm.

Här hemma har det regnat men inte i dessa otroliga mängder. Det är en liten sol glimt sedan mulet och sedan regn igen. Dagarna är ganska så slappa och jag blir väldigt seg av denna tryckande värme och luft. En lätt huvudverk kommer och går. Det bästa är att ta en promenad eller en cykeltur mellan regnskurarna. Har iof kört mitt Yogapass då och då. Att se en bra film på kvällen är också mysigt när det regnar. Vi brukar hyra filmer från Headweb.....ett jättebra alternativ.

Nu pryder lite sommarblommor vårt köksfönster i alla fall.



Mina besök hos er har varit dåliga nu dom sista dagarna. Men jag har ju fått en ny Iphone...:) så lite besök har jag ju gjort utan kommentarer dock. Kanske jag under dagen gör lite besök i Bogglandia om orken infinner sig.

Men må så gott ni alla

♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Så vackra bilder Maria...koppla av och ha det bra!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! Lät mysigt med att se filmer och yoga, kramis

    SvaraRadera
  3. Jaa jättefina bilder Maria!Ja regnat har det gjort men inga översvämmningar här o det får man va gla för.Igår hade vi toppenväder,då plocka jag jordgubbar mums...Ha det bra o njut! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Bara så fina bilder.Låter härligt att kolla på film och mysa.Ha en fin dag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Vackra blombilder, det är alltid trevligt med blommor, dom får förgylla vårt underliga sommarväder!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra blommor :-)
    Ja vi har haft tur som inte fått smålandsskyfall :-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Man blir påmind om att det är sommar när man ser din vackra sommarbuketter även om jag inte lider nämnvärt av detta väder...det är ju svensk sommar. Nu skall jag ta tillfället i akt, det är uppehåll, att åka ut i skogen och leta kantareller.
    Ha en fortsatt fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det är jobbigt med huvudvärk. Jag brukar få det om det är för varmt eller tryckande. Jag tycker det ser hemskt ut med översvämningen och är så glad att vi slipper det. Översvämning och sniglar är jag tacksam att vi inte har...

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  9. Hej söta...Ja du detta regn vad ska man säga... Men ljuvliga blomster har du ju iallafall..

    Kram LIsa

    SvaraRadera
  10. Hej

    Har själv varit tråkig med att inte besöka din och alla andra bloggar men så är det på sommar
    men jag läser dom flesta bloggar,

    må gott så höres vi Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  11. Trots det eländiga sommarväder vi har så hinns inte alltid bloggandet med ändå.. Det är ju så mycket man vill få gjort nu när det är ljust långt in på kvällarna..
    Jag ska nog ta mig ut en vända nu mellan skurarna och klippa bort allt som regnat sönder totalt.. Det ser ut som ett slagfält i trägårn..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  12. håller med alla kommentarer före mig, jättefina bilder men
    vädret skall vi inte tala om,bara BUA

    SvaraRadera
  13. Som hos oss då, det är sol och regn om vartannat :)
    Men man får verkligen ta vara på soltimmarna den här sommaren :)

    Fru P

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)