söndag 8 juli 2012

Skåneland.....

Nu är jag hemma igen efter ett par dagar i härliga Skåne. Ja, vi har varit hemma ett par dagar som varit fyllda med födelsedagar (igen) och lite plock
Älskar ju Skåne så det var härligt även om vädret var så där. Men det regnade ju inte, tack för det.

Mysiga cykelturer och god mat hos kära svåger U.

En härlig tur till bonden och köpa underbar skånsk färskpotatis, betalas i burken, tack. Så underbart att dom litar på att man betalar. Köpt härligt danskt rågbröd i mitt favorit bageri.

En ½ dag blev det på stranden i strålande sol med härliga bad, innan mulet väder kom igen.

Så nu har jag tömt kameran hi hi
Håll till godo av lite Skåneland.









 Ja mycket bilder blev det. 
Nu får vi komma i ordning för semester etapp 2.
Tvättar och håller på....ingen vidare tork varken inne eller ute.


Ha de mys från Marias Hörna

♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Vad vackra bilder, blir så sugen att ta en biltur neröver. Ha en ny fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder från Skäne land.. sommaren är fin i sverige tycker jag ;) ha en fin fortsättning på sommaren.kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder, vilken underbar semester ni har haft.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder :-)
    Skåne är vackert verklige. :-)
    Vad blir det för semester tripp denna gång?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bara så underbart vackra bilder.Skåne är ju bara så fint.Ha en fin start på nya veckan,Sommarkramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Gud så mysigt :) Tycker det är så vackert överallt i Sverige på sommaren :)
    Önskar bara vi hade fler fina dagar, här har det regnat i flera dagar. Hoppas solen hittar tillbaka snart :)
    ha det så skönt :)

    kram

    SvaraRadera
  7. Fina bilder från ett underbart landskap!

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga Skåne bilder vi har också pratat om att åka dit och nu har jag bestämt mig!! Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  9. Åh vad fina bilder på underbara Skåne! :-) Mysigt, kram

    SvaraRadera
  10. oj så många fina foton på olika grindar.Bilden med den lilla dockvagnen på
    är väl en tavla målad i olja.Jättefin
    Skåne hsr ju nästan allt , underbart

    SvaraRadera
  11. Skåne är vackert och det bevisar dina fina bilder.

    Kram

    SvaraRadera
  12. Ska bli skånska när jag blir stor. Vill ha en skånsk trädgård med en sån där fin grind du fotat. :)

    Ha det fortsatt fint. :)

    SvaraRadera
  13. Längesedan jag kikade in hos dej, ser att du varit hos oss i Skåne på besök. Ja visst är det vackert här - men VI uppskattar övriga Sverige, gräset är ju som bekant alltid grönare någon annanstans.
    Önskar en trevlig helg samt en fortsatt skön sommar.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)