måndag 23 juli 2012

Att bara vara......



Tänk så sköna lata dagar vi har haft. Att inte behöva göra något egentligen. Gå upp till ett strålande väder (ja vi har haft jättefint väder men lite kyligt) morgondopp och frukost med utsikt över havet. Sola, bada, äta lite, promenad eller en glass på bryggan kanske. Ja så har dagarna sett ut för oss. Men nu är vi hemma igen från Gullholmen/Härmanön. Härmanön är ett naturreservat så där får man inte blocka blommor mm. Snacka om att det kliade i mina fingrar att får plocka med mig lite...men nej nej.


Nu tvättar jag och tar hand om hemmet lite.
Dessa är bilder från min Iphone. Kameran får jag tömma en annan dag :)








  
♥ ♥ ♥







18 kommentarer:

  1. Verkar ju varit den perfekta semestern!
    Vackra foton.

    kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Lotta....

    SvaraRadera
  3. Perfekta dagar och vackra sommarbilder.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men vilken härlig plats! Jättefina foton du tagit.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Helt fantastiska bilder du bjuder på !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. Fina bilder, du var ju inte så långt ifrån mig, jag kunde bjudit på kaffe :)
    Ha en skön kväll
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Fina bilder, ni ser ut att haft det bra. kram

    SvaraRadera
  8. Vackert väder ni har haft! Härligt när solen glittrar i havet så där...

    SvaraRadera
  9. Underbart härliga bilder!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Finfina semesterbilder förstår att ni haft det bra och njutit av skönt väder å fin natur.
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Underbara bilder, så härligt med solsken och glittrande vatten. Gillar verkligen den sista bilden med blommorna, så vackert! Förstår att du gärna ville plocka med dig några hem =)
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  12. Så skönt det är att bara vara. Brukar oxå bara vara på Hermanö :) Fantastisk plats för bad å vandring. Nästa vecka är det dax för vår årliga västkustupplevelse. Käringön väntar på oss :)

    Fortsätt njut av sol och skönheter.
    Sanna

    SvaraRadera
  13. Tänk att det finns en och annan som har haft FINT väder?! Här vet vi inte hur det känns längre. Har aldrig varit med om liknande regnväder:(

    Hoppas det blir bättre snart... för alla:)

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  14. Härliga bilder , ni ser ut att ha haft ljuvligt.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  15. Det verkar som du har haft sköna dagar och bra väder! Ha en trevlig kväll! :)

    SvaraRadera
  16. Fantastiska sommarbilder! Önskar att jag vore där nu :)

    Ha det gott vännen! Kram Ester

    SvaraRadera
  17. Åh,jag suckar över att min semester är slut och har börjat jobba.Men jag är nöjd över mina veckor och vi har kunnat bada och vart ute en hel del.Men det är nu som värmen kommer.Så fina bilder du har tagit..kram!

    SvaraRadera
  18. Så underbart Du berättar med dina bilder.
    Ni är så duktiga med era kameror och allt annat.
    Visst är det fint med all Vallmo och havet,tusen tack så fint

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)