fredag 8 juni 2012

Sköna dagar stundar......

Nu är det fredag och en härlig helg. 
Tittar in och önskar er alla riktigt sköna och lata dagar.

Här hemma i hörnan får nog vädret styra lite vad vi hittar på. Men vi skall fira goa dotterns födelsedag 
 på söndag.








En liten bit rabarberpaj med vaniljsås slinker nog ner också. Eller vad tror ni ?
Helgfika är inte så dumt ♥



Lite paj från tjejmiddagen igår. En härlig kväll med mycket skratt

De som är lyckliga ser bara vackra saker...
"Jeramy Latimer 10 år"


♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Hej igen,visst andvänder man rababer.Tyvärr gjorde jag från ett recept i Leva och Bo.
    Man skulle fylla muffins med rabsrber och kokos.
    Men 3 dl strösocker förstörde allt sammans.Det borde jag förstått som bakat så mycket i mitt liv,men tänkte istället ja de är ju så sura??
    ingen höjdare.´,tacka vet jag en vanlig paj med
    vanilsås till.Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Har också raberberpaj på min helgmeny. Istället för vaniljsås, blandar jag turkisk youghurt, socker och vaniljstång eller vaniljsocker. Friskt och smaskigt.
    Ska till stugan i Falkenberg, så jag hoppas på bra väder.
    Sol, loppisar, goda vänner, mat och skratt...
    Kram från mig till dig

    SvaraRadera
  3. Ha nu en riktigt härlig helg Maria, blir så glad över dina fina bilder. Du e duktig med kameran.

    Stor kram och tack för att Du delar med Dig av detta. Hoppas Ni får en trevlig födelsedag på söndag.

    // Stefan

    SvaraRadera
  4. Så länge sen jag tittade in hos dig. Men nu är jag här och jag önskar dig en jättefin helg!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga bilder, sådan härlig sommarkänsla;)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Åhhh vilka fina pics .I löööööv lupiner ... en underskattad snittblomma :-) Är så glad att vi har hela skogen/slänten full.

    Ha en mysig fredagskväll .

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  7. Kul att ni fick en trevlig kväll :-)

    Hoppas på bra väder i helgen & att ni får fira dottern utomhus :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Lupiner - jag älskar dem! Tänker plocka ett helt fång nästa vecka för att dekorera med när en av sönerna tar studenten!

    Trevlig helg! Kram Ester

    SvaraRadera
  9. Ha en fin helg med födelsdagsfirandet.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Tack för dina goa hälsningar hos mej! Nu önskar jag dej en skön fortsättning på helgen... oavsett väder:)

    Kramar Eva-Mari

    SvaraRadera
  11. Vilka vackra bilder!
    Önskar dig en riktigt härlig, lat och skön helg också!
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  12. Fina kort Maria Hälsa Dotter Kram Annkie

    SvaraRadera
  13. Hoppas att du får en skön söndag! Rabarberpaj borde jag ta och göra nu när rabarbern har växt sig stor som en buske ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)