måndag 25 juni 2012

Rosor..........

Nu blommar dom som bäst. Och luktar helt ljuvligt.
Så nu står ett par i kökshyllan och fyller hemmet med en underbar doft.
Bäst att njuta medan det varar.



 Jag borde haft doftblogg så ni känner ....men ni får använda er fantasi.







Idag regnar det konstant.....jag blir så rastlös av allt regn. Så nu har vi bokat biobiljetter till
Snow White And The Huntsman. Det skall bli såååå mysigt med bio i kväll. Ett bra bioväder eller vad tycker ni ?.

Ha de så himla gott kram från Hörnan.


♥ ♥ ♥

18 kommentarer:

  1. Doftblogg vore inte så dumt. Jag kan dock förnimma doften av dina rosor enbart genom bilden.

    Ha en skön biokväll!
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Sååå vackra!!

    Ha en underbara bio kväll.
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Jag har också tänkt på det där med doftblogg=)
    Ha det så jättemysigt på bion nu..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. I dag har vår ena rosenbuske slagit ut och jag har gått och beundrat rosorna flera gånger i dag :)
    Låter bra med bio när det är regn och rusk!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Hej fina! Jo, jag känner doften och jag njuter av den. Var och tittade på Snövit i förra veckan och jag tyckte om den. Ha en mysig biokväll.

    Kram Ester

    SvaraRadera
  6. Ja idag är vädret helt tröstlöst :-(

    Hoppas filmen är bra :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra rosor du har! Doftar ju gudomligt med! Kramen!

    SvaraRadera
  8. Bara så trist med detta regnandet! Underbara mysigt .Hoppas att filmen är bra.Ha en mysig kväll .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Underbara rosor! Mysigt med bio i detta väder, den filmen är bra. kram

    SvaraRadera
  10. Det är underbart nu:). Rosor är Kärlek...det är stort.
    Kramar om dig

    SvaraRadera
  11. Hej! Vi firade Midsommar i Mariefred men det var genomfullt av folk (Stockholmare). Rosor är underbara blommor om man inte sticker sig på taggarna. Hi ! Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  12. Rosorna är tappra trots det regniga och kalla vädret, fast idag är det lite bättre!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  13. Rosor är så vackra!
    Kärlekens blomma♥
    Hoppas allt är gott med dig vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  14. Rosorna är så vackra...sniff sniff jag känner nästan doften:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  15. Här skiner solen idag. Hoppas att regnet har slutat hos dig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Jag har svårt att välja,Rosor eller Pioner. De är så vackra dessa blommor
    tack för titten på dina fina bilder

    SvaraRadera
  17. Hoppas ni fick en trevlig bio kväll. Ja det doftar gott med rosor, här sprids också ljuvliga blomdofter av rosor å Jasmine.
    Ha en fin dag/kramen

    SvaraRadera
  18. Rosorna är underbara och en doftblogg vore på sin plats! :)
    Kul med bio, passar bra i allt regnande.
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)