måndag 11 juni 2012

Mellan sol & regn.......

Hej hopp alla goa bloggvänner. 

Och ett stort tack för responsen ang. min Harsyra.
 
Hoppas att allt är väl och att helgen har varit fin för er.
Här hemma har det jobbats i trädgården i alla fall under lördagen då vädret var riktigt fint. Maken har tvättat plattor och garageuppfart med högtryck och även fönstren fick sig en omgång. Underbart.
Själv donade jag både ute och inne. Tack lördagen för ett riktigt bra väder.
Söndag och dotterns födelsedag....mulet med duggregn. Men vi hade det ljuvligt i alla fall.

Måndag och ny vecka startade med möte ihop med FK och AF. Och efter det dog min hjärna så det var tur att maken var med. Sedan blev det jobb ett par timmar.
Maken skall nu iväg med andra gubbar och titta på matchen. Jag skall inte titta utan köra mitt yogapass här hemma.

Lite plockbilder från trädgårdslördagen.





Hi hi nu tänkte jag att vi gemensamt kunde få fram lite sol. Så jag skickar med en Solhälsning, som ni ser här nedan och hur man skall göra. Då borde det ju lysa en härlig sol i morgon tycker jag. Så kämpa på nu med Solhälsningen....



Go kväll på er mina vänner.....


♥ ♥ ♥

15 kommentarer:

  1. Hej goa du. Tack för solhälsningen, den har jag undrat hur man gör. Så nu skall jag testa och håller tummarna för solen. Fina trädgårdsbilder. Jag gillar dina grodor. Kram Karin H

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga sommarbilder!! :) Mysigt. Saknar solhälsnignar med min skadade handled. Har opererat den förut och ska inte belasta den i 90 grader så det e svårt med yoga :S

    SvaraRadera
  3. Det är värt att testa en solhälsning, allt för att vi skall få lite värme... härliga bilder.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Fina bilder!

    Nu har jag gjort solhälsningen TVÅ gånger för säkerhets skull! Nu måste det bara bli lite sol imorgon!!! :)

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  5. Ja, nog vill vi ha sol alltid så en solhälsning är nog på plats synd att jag inte är vigare då skulle jag göra hälsningen på en endaste gång
    Hoppas allt är bra
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  6. Tack för receptet på rabarberpajen, vi åt den tillsammans med vaniljglass. Jättegod!
    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera
  7. Du borde bli naturfotograf! Vilka fina bilder!
    Birgitta

    SvaraRadera
  8. Så fina trädgårdsbilder. Och jag lånade din
    locka-fram-solen-rörelser och la på skärmsläckaren.
    Ska göra dom efter min runda idag, allt för och
    locka fram solen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder från din trädgård! Inspirerande och ger hopp om sommar.
    Visst är det skönt att få saker gjorda. Man känner sig så nöjd efteråt.

    Jag ska försöka mej på den solhälsningen. Tror inte jag klarar alla de rörelserna, men jag ska göra mitt bästa :o)

    Ha det fint! Mys och Må så gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  10. Härliga grönskande bilder! :)
    Njut sommarens alla glädjer - i sol eller regn! ;)

    SvaraRadera
  11. Underbara trädgårdsbilder. Nu har jag gjort solhälsningen 2 gånger och hoppas på en stor sol i morgon.

    Ha en skön kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Underbara trädgårdsbilder, solhälsningen har lyckats:) Idag har vi haft sol men nu rentunga moln. Vi får kämpa på med solhälsningen!!!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  13. Inte det lättaste att kämpa med FK och AF, dom har ställt till det för många och gör så fortfarande.
    Du har det fint i din trädgård och är en duktig fotograf.
    Ha försökt att komma igenom din soldans, men kom inte längre en till hälften, då tog krafterna slut hehe.
    Hoppas du får en fortsatt fin vecka och att solen kommer i morgon, även om jag misslyckades med dansen så hoppas jag att dina andra läsare gjorde bättre ifrån sig.

    Kramiz.

    SvaraRadera
  14. Jisses ska man göra dom rörelserna kommer jag inte att kunna röra mig men vi får hoppas solen kommer tillbaka snart så de blir sommar på riktigt.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Den där solhälsningen klarade jag inte ens när jag var tonåring och jag tänker inte ens testa nu...

    När vi gjorde om i vår trädgård förra året tog vi bort vår kantnepeta. När jag ser dina bilder saknar jag den faktiskt...

    Kram!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)