onsdag 13 juni 2012

I väntans tider.....

Ja, jag är inte gravid och Leia skall inte ha kattungar.

Men jag undrar lite försynt så där, när det är dags för detta väder.
Sol från en klarblå himmel och en stilla ljummen sommarbris...
Tänk va skönt det skall bli.


Onsdag idag och lite jobb på förmiddagen. Ikväll är det sommarfest på jobbet. Det skall bli grillning, frisbeegolf och annat kul. Frisbeegolf har jag aldrig spelat och har inte en susning om hur det går till. Så det blir spännande. Så nu hoppas vi på vädret.

Go eftermiddag på er alla.

♥ ♥ ♥

17 kommentarer:

  1. Lycka till med Fresbee golfen det är nog kul har aldrig prövat ! Vanlig golf och Bangolf(minigolf) utövar jag lite! Bättre väder enas vi om att det behövs!

    SvaraRadera
  2. Samma här! Väntar! Säkert är iaf att vi kommer att märka skillnaden när sommaren väl kommer :o)

    Hoppas det blir en trevlig kväll och lycka till i spelet!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. Den som väntar på något gott, den väntar aldrig för länge men nu tycker jag att vi väntat tillräckligt

    Ha det gott
    Kram susanne

    SvaraRadera
  4. Ja, det undrar jag också. Det som skulle bli en så fin sommar.
    Ja, i Spanien ja.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Vad kul det lät med frisbeegolf :)

    Hoppas du får en toppendag

    kram Penny

    SvaraRadera
  6. Visst längtar man efter sommar på riktigt!!!! Hälsar en ny besökare som heter Helena

    SvaraRadera
  7. Jag undrar också! Jag känner mig redo för de där varma och härliga dagarna nu :)

    Jag önskar dig en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Hoppas sommarfesten på jobbet blir kul,och jag väntar oxå på det fina vädret,semestern börjar närma sig och då vill jag det ska bli varmt och härligt...
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Ja det är nog många som undrar! När kommer det fina och varma vädret? Underbar bild.Ha en fin kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  10. I dag har vi faktiskt haft en riktigt vacker sommardag, nästan den första skulle jag tro.
    Hoppas att ni hade en trevlig fest! Kram Kicki

    SvaraRadera
  11. Har spelat frisbeegolf en gång! Ganska svårt tyckte jag! Vilken härlig bild på hängmattan!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  12. Hej goa Maria,tack för förståelsen:))..Nä det är nog inte så konstigt att man är trött! Jadu frsbeegolg har vi spelat,skoj men svårt emellanåt! lycka till..Jag vart på Bouleturnering i kväll,men förlorade..Kul var det Kram på dej/ Gunilla

    SvaraRadera
  13. Här är en till som väntar !
    Härlig bild på hängmattan så ska jag oxå pimpa min så fort väntan är över :-)

    Må så gott och hoppas att festen blev lyckad.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  14. Denna bilden ser inbjudande ut, redan mitten av juni och ingen riktig sommar.
    Kram och god natt.

    SvaraRadera
  15. Verkligen en festfylld årstid! Åter hemma varvar jag ner vid datorn. Gryning och fågelsång. Dags att sova! //Lisbeth

    SvaraRadera
  16. Underbar bild!!! Jaaaaaaaaaaa vart tusan är vädret någonstans?? Idag är det skolavslutning för min lilltjej här hemma och regnet hänger i luften, urk...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  17. Vädret, ja, det kan bara bli bättre;) Hoppas du får en trevlig kväll med freesbeegolf. Låter kul!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)