lördag 30 juni 2012

Blogg semester.....


 Hörnan tar lite semester etapp 1.


Nu är det dags för lite semester i Hörnan. Så jag och maken tar lite nya tag på vacker plats.
Ja, vi får väl se vad det blir för foton av detta.

Så nu försvinner jag ett tag. Dessa bilder tog jag igår kväll ganska sent då det regnade något alldeles väldigt.
Det kom 30 mm enl. regnmätaren. Ett spännande ljus över trädgården...syns inte så mycket här, kanske.



Livet är härligt....♥
Bilder tagna från ön med min IPhone.




Och vet ni vad...min IPhone ligger nu på sjöbotten. Den pluppade i när vi var ute sist. Tänk ett sådant elände. Att dyka efter den var inte att tänka på...ligger för djupt i en ganska sörjig botten inne i hamnen.
Så nu väntar jag in en ny. Får nu använda en gammal mobil med kontantkort :)

Innan jag stänger Hörnan för semester skall vi återigen fira lite födelsedagar. Så jag hinner nog hälsa på er en sväng.

Önskar er sköna dagar antingen i hängmattan eller på stranden. Eller ja varför inte under ett paraply...Det finns väldigt vackra paraply eller hur..

Ta var på era dagar och njut!


♥ ♥ ♥


29 kommentarer:

  1. Men vilken otur med din IPhone! Ha en riktigt härlig ledighet tillsammans! :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Ha en skön sommar ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder.Ha nu en skön semester.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Ja, det är nog bra att ladda med paraply. Jag har två fina, båda fådda, ett med liljekonvaljer på och ett med rosor på, så jag ska nog fixa det här eländiga regnandet. Just nu sköljer det ner här hos oss.
    Ha det riktigt skönt på semestern och vilka underbara bilder du tagit!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Ha det så skönt. Min värld drar också iväg :) Nu kommer sommaren. Dags för riktig sommarnjutning.

    Må bra
    Sanna

    SvaraRadera
  6. Men så harmt med din IPhone..tur att de gör nya varje dag, fast det kostar.Fina bilder du har tagit.. här har det oxå kommit 30mm..o nu regnar det igen. Ha så bra på semestern.

    SvaraRadera
  7. ha en härlig semester...
    hoppas den nya Iphonen skyndar sig till dig!
    kram

    SvaraRadera
  8. Ha en riktigt fin och härlig semester, hoppas din trlefon kommer snart, synd på den andra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Önskar dig många lata dagar på stranden, i hängmattan, i solstolen......men paraplyet är nog bra att ha nära till hands.

    Mys och må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  10. Ha en underbar semester!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  11. Enjoy yor time Maria, have a good time.
    So bad for your I- phone...
    Nice pictures...amazing with the clouds...


    Kram from Holland,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  12. vilka underbara bilder på hav och himmel,Du är jätteduktig
    lycka till med Din ledighet nu.

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en underbar semester vännen :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  14. Vilken otur! Hoppas din semester blir alldeles, alldeles UNDERBAR!

    Mys & Må så gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  15. Hej Maria! Ja fira din semester nu med eller utan regn för vädret rår vi ju ej över tyvärr! Vi fick allt mycket sol i em men NU spöregnar det igen!Ha det gott♥ Gunilla

    SvaraRadera
  16. Hoppas att du får en härlig semester och slipper använda paraplyet!
    Just nu har vi fint väder men den obligatoriska regnskuren hade vi på eftermiddagen.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  17. Önskar dej en fin semster!!!
    Hoppas solen skiner på er!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  18. Tack för titten hos mig och ha en fin och skön semester nu.
    Mamma C

    SvaraRadera
  19. Hej! Hoppas att ni får en fin semester !

    SvaraRadera
  20. Skönaste semestern till dig! Hoppas att du fick lämna paraplyet hemma!?

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  21. Ha en riktigt fin semester Maria, se till att njuta riktigt ordentligt av vädret, maten, sällskapet och vilan! Kram Mary

    SvaraRadera
  22. Så vackra foton. Ha en riktigt skön semester!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Fina bilder!
    Det är så vackert ute nu, bara det inte skulle regna så mycket. Idag hade min planering varit sol och bad, men det är grått och regntungt i luften.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  24. Härliga bilder, men nu önskar jag dig en härlig semester med förhoppningsvis lite sol. Mås å gott! Kram Kristina

    SvaraRadera
  25. Ha en riktigt bra semester!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  26. Fina bilder! Trevlig semester!
    Kram

    SvaraRadera
  27. Ha en riktigt trevlig semester. Det gör gott för själen : )

    SvaraRadera
  28. Njut ordentligt på din semester! Och Du! Vad är en iPhone jämfört med ett gott liv?!

    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)