onsdag 23 maj 2012

Syrener & Liljekonvalj.....

Igår var det en sådan strålande dag. Rotat runt i rabatterna...ogräset växer :)
Sedan blev det en så skön cykeltur...en vad jag kallar Må Bra tur.

Hittade Liljekonvaljer som fick följa med hem. Och Syrenerna kommer nu i trädgården.
Så här kommer lite bilder idag igen hi hi....på allt vackert. Jag kan ju inte låta bli att fota, ni vet. Jobbat ett par timmar idag och nu  ytterligare en cykeltur för att hälsa på maken som jobbar med båten.
Fortfarande ett helt underbart sommarväder.
I kväll packar och fixat jag...nu är det dags :)




Nu ett litet blogg tips. Den här tjejen och hennes blogg hittade jag via vår lokala tidning. Och det bästa är att hon har sin kolonilott i mitt favorit område nere bland kolonilotterna.
Så gå in på Kluras koloni och kika. Helt underbart att läsa.


Bild lånar från Kluras Koloni

Med önskan om en härlig dag och kväll.

♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Ja nu är en härlig tid mellan hägg och syren.Jag blev så glad i går när jag upptäckte att några primulor finns kvar i min stora rabatt.Må bra turer på cykel är så skönt.Kram /Boel

    SvaraRadera
  2. Herlige bilder av vakre blomster.

    Marit.

    SvaraRadera
  3. Åh vad underbart med syrener! Här uppe får vi vänta ett tag till innan syrenerna kommer. Det skulle tydligen vara sol resten av veckan så jag hoppas att naturen sätter fart.:)
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder du tagit. Ja det är så fint ute nu och vädret går ju inte av för hackor.
    Ha de gott/kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt med syrener. Här blommar lijekonvaljen men syrenen vill inte blomma riktigt än men den som väntar på något gott...

    Önskar dig en skön kväll
    KRam

    SvaraRadera
  6. Fina bilder på underbara blommor, synd det inte känns någon doft genom datorn. kram

    SvaraRadera
  7. Är nere i Falsterbo och här nere har nästan syrenerna blommat färdigt.
    Jag hoppas mina syrener finns kvar när jag är hemma igen...............

    Ha det gott,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Har jag missat något? Du packar... låter spännande!

    Kram Ester

    SvaraRadera
  9. Åhhh har liljekonvaljerna börjat blomma... jag får ut & leta...
    Varför packar du.. ska du ut på roligheter?

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)