tisdag 8 maj 2012

Sommar på burk..

Den härliga sommarvärmen dröjer. Här är det svinkalla vindar med lite solglimtar.
Tur att jag har lite sommar på burk i alla fall. Kompisarna familjen Kastanj ligger fortfarande bredvid på lilla hyllan.

Fast vi lyckades ta en fika i trädgården idag i lä och det var så skönt. Men så fort man sticker ut nosen lite för långt så...Brrrrrrrr
Har också planerat lite sommarblommor här och var. Och det känns ju sommar i alla fall.

Ha en go kväll nu väntar lite TV på mig.

Ang. mötet igår gick det inte alls...men nog om detta.


♥ ♥ ♥


12 kommentarer:

  1. Skönt att spara sommar i en burk!
    Njut tisdagskvällen!
    Kram / maria

    SvaraRadera
  2. Usch, ja vad kallt det är!
    Men vi får väl ge oss till tåls...............

    Jobbigt att det inte gick som du tänkt dig på mötet.
    Ett tips, stå på dig så gott du orkar.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Ha en forsatt fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Mmmm sommar på burk... Inte dumt alls... Idag känns det inte riktigt som sommar...

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nu behövs det nog lite sommar på burk för nu är det ingen skön värme, med frost på nätterna. Här har det börja regna lite nu det behövs lite väta efter alla soliga dagar.
    Ha en fortsatt fin vecka.
    Kramen.

    SvaraRadera
  6. I dag regnar det här i Göteborg - ingen sommarkänsla precis! Men jag tycker ändå att det känns att det är på gång. Jag prasslar lite med mina fröpåsar och längtar efter att stoppa de små fröna i jorden. Kanske väntar jag någon vecka till för att de inte ska frysa, de små. Jag lottar förresten ut fröpåsar på min blogg. Kika in om du vill delta. Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Nu ska det regna ett par dagar hos oss. I går skar gräsklipparen, men nu kan vi inte klippa gräsmattan iallafall;)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. härligt med sommar på burk. kram

    SvaraRadera
  9. Ja, nu vill man ha värme.:-) Kram

    SvaraRadera
  10. Lilla Maria,måste berätta att bloggar gör jag.Men absolut dansar inte, jag
    har haft sällskap med en rullator i 2,5 år.
    Dansar gör de där min make finns på ett äldreboende,han kan tyvärr inte vara hemma efter en stroke.Men Maria vi klagar inte vi gör det bästa av vår
    situation.Gubben och jag har hållit ihop sen jag var 15 år och han 20 år.
    Vi firade diamantbröllop förra året.Inget märkvärdigt men vi är fortfarande
    glada i varandra.trots alla motgångar.MammaC som har en fin blogg är min dotter. Ja se blogga det är mitt liv-Hej då

    SvaraRadera
  11. VIlken härlig inspirationsblogg att njuta av
    återkommer gärna
    Ha det gott
    Emma

    SvaraRadera
  12. Tur du har sommar på burk, för man börjar undra var den håller hus någon stans.
    Mamma C

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)