torsdag 24 maj 2012

Reser bort.....

Ja nu mina vänner försvinner jag ett par dagar... på min Yoga kurs.
Tänk att få hålla på med detta i flera dagar. Bo på hotell och inte behöva bry sig om en massa annat.
En massa yoga så klart. Teknik och praktik blandat med en massa teori....ooooooooo

Detta är ju en STOR utmaning för mig....att jag skall klara av flera dagar med full koncentration. Men detta är ju något jag verkligen vill göra. Så jag hoppas att hjärntröttheten går att bemästra.

Så nu finns jag inte vid datorn på ett tag. Hör av mig när jag kommer hem igen och berättar vad jag varit med om.


Lekt med lite bilder...alltid kul!


Min lilla Buddha pojke och lotuslyktan.




Detta är ett Yoga tecken (symbol) Väldigt vackert tycker jag.


Namaste till er alla. 
Och ta väl hand om er.

♥ ♥ ♥


12 kommentarer:

  1. Ha det riktigt skönt/ kram

    SvaraRadera
  2. Ha det bäst.
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Det låter spännande!
    Jag har bara provat yoga en gång, på en friskvårdsdag på jobbet. Och just nu visar de yoga på morgonprogrammet på TV4.

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Mys och ha det gott. Vi höres om ett par dagar Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  5. Ha det gott vännen :)
    Så hörs vi!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Yoga lugnt!

    Namaste!

    Sanna

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har en härlig kurs och lär dig massa nytt.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas du har det riktigt härligt :-)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Låter underbart. Ha det ljuvligt
    Namaste

    Emma

    SvaraRadera
  10. Hej! Vad trevligt för dig att få komma ut lite. Här har helgen varit lugn och vi har varit både ute i naturen och på marknad. Ha en fin dag !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)