torsdag 10 maj 2012

Regndag - Städdag...........

Ett perfekt väder att städa i. Dammat och torkat, putsat badrum så det skiner. Snabeldraken får maken ta tag i.
En del blommor åkte ut i regnet så får dom en gratis dusch och en massa syre = glada växter.

Lugn och fint med regnet smattrande mot rutorna. Tycker det är så skönt att höra....lite sövande så jag vilade en stund med boken och vips så sov jag .

Ikväll är det nästan fredag....ja det beror väl på Let's Dance antar jag. Det kommer jag allt att titta på, maken kommer nog lagom hem till detta tror jag. Mys i soffan med tända ljus.
Här haft tända ljus nästan hela dagen för att förstärka myskänslan.



Plockade lite blommor från plommonträdet som blommar för fullt.
Dom får ligga i den lilla skålen på handfatet med mina små stenar.

Go Kväll !

♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Kul att du tittade in hos mig:)Ska kolla runt lite mer hos dig:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Jo, det gäller ju att gilla läget.. städning behövs ju det också - och det är bättre att göra det när det regnar än att ödsla soliga dagar till detta nödvändiga onda...

    Så fint det var med blommorna tillsammans med stenar..

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Skönt att ha nystädat och fint till helgen. Lets Dance tittade jag också på...Molly och Anton är så duktiga:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Lät som en mysig kväll i alla fall. :-) Mys med tända ljus, kram

    SvaraRadera
  5. Städa...hoppas jag mannen gjort nu när jag är på kombo sjukhus/shopping tur!
    Om inte vet jag vad jag ska göra i helgen.
    Härligt mrd blommor i huset, speciellt nåt så vackert som körsbärsblom!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  6. Jag hade också en kväll med tända ljus och brasa. Det hör liksom till när det blåser kuling och ösregnar..

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Låter som en riktigt skön dag,hoppas den här dagen blir lika bra.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  8. Låter som en ljuvlig dag trots regn, men visst är skönt när det smattrar mot rutan, speciellt om man får ligga i sängen med en god bok och vila lite;)

    Önskar dig en härlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej! Nejmen nu kommer visst solen fram tror jag. vad trevligt då kan jag ju fortsätta att måla mitt rumsfönster både ute och inne. Hi Hi !! Ha en fin dag !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)