fredag 18 maj 2012

Nä nu vill jag ha sol och värme....

Eller hur, är trött på detta vädret nu. Idag regnar det inte än i alla fall. Men kallt och mulet.
Får ha koll på blommorna så dom inte regnar bort i trädgården. Men gräsmatten verkar ju gilla detta i alla fall :)

Fredag och en skön helg. Hoppas att er Kristi himmelsfärds dag var vilsam och skön.
Läste att den 17 maj också är en antistressdag...det visste jag inte. Men jag stressade då inte igår. 
Mycket kvalitetstid med lilla katten som nu är otroligt kelen efter dagarna hos veterinären. Och trött efter allt ståhej. Så mycket tid med bok och katt i soffan.
God mat och ett glas rött på kvällen med en massa levande ljus.....ja det är ju nästan höstkvällar nu.

Nu skall jag till jobbet en sväng i eftermiddag och vi tänkte försöka grilla i kväll :) Under tak kanske. Så nu skall köttet ner i marinaden och gotta till sig.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ännu en bild på födelsedagspresent. En helt ljuvlig rosa och vit skål och en gosig väldoftande tvål. Doft av White Jasmine...mmmmm ♥
Jag tycker att alla papper på dessa härliga tvålar är så vackra. Och detta var ju inget undantag precis. 
Och en  liten blomma från min Rhododendron buske.





Önskar er alla en riktigt skön helg.

♥ ♥ ♥


12 kommentarer:

  1. Vilken härlig present och skön stund med katten och soffan. Kram och ha en fortsatt skön helg.

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig skål och underbar tvål. Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om att värmen är efterlängtad! Här har vi faktiskt haft en riktigt fin dag idag.

    Ha en riktigt skön helg!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni kunde grilla igår kväll, här har
    vi haft mer tur med vädret. Idag ser det
    molnigare ut däremot.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Hei, Enig med deg, nå vil vi ha sol og varme:-) Takk for koselig hilsen. God helg til deg! klem Siv:-)

    SvaraRadera
  6. Skönt att katten är bättre! Hemskt när de är sjuka. Min hund höll på att kvävas i torsdags - jag lyckades dock få ur det som satt i halsen. Vilken pärs!

    Sol och värme vill vi alla ha. Nu!

    SvaraRadera
  7. Hej goa Maria! Tack för titten hos mej! Idag har värmen kommit minsann,så då kunde jag vara i trädgårn!men just NU regnar det lite fint! Ha en fin söndag vännen ♥Kram på dej / Gunilla

    SvaraRadera
  8. Härligt med fina tvålar
    Här har vi haft en strålande dag med sol ovarmt
    Ha en fortsatt skön helg

    SvaraRadera
  9. Värmen kommer snart du gumman. Man längtar ju ihjäl sig.
    En stor kram från mig.:-)

    SvaraRadera
  10. Ja, lite mer värme skulle vara välkommen. Trevligt att höra att katten mår bättre - den ena av våra gamla hundar lever nog sin sista sommar, vilket känns sorgset. Ha en skön helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  11. Gör som gräsmattan - gilla det. Det gör jag <3
    Ha en ljuvlig söndag
    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  12. Vilka fina och vackra tvålar,var köper man dem?
    Grattis i efterskot

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)