tisdag 15 maj 2012

Mycket på gång .....

Tänk att det ibland blir sååå himla mycket på en gång.
Eller också så tuffar allt på lugnt och stilla.

Här i hörnan känns det som mycket händer just nu. Idag besök på FK vilket kändes väldigt bra.

Lilla Leia är hos veterinären sedan igår. Magrat väldigt och inte alls så bra. Men dom hittar egentligen inget fel. Uttorkad var hon så hon har nu dropp sedan igår. Dom hittar inget på röntgen, vilket känns skönt.
Några värden som är lite sämre vilket kan tyda på bakterier eller virus. Hon kräktes och hade lös mage vilket kan vara ett tecken på detta.
Förhoppningsvis får vi hem lilla gumman imorgon eftermiddag.
Det känns så tomt utan henne här hemma. Glad om hon kan få vara hos oss lite till. Men hon är ju trots allt 15 år.

I morgon blir det jobb och sedan frissan och lite ärenden på stan.

Lite mera väntar mig framöver men det tar jag kanske i morgon...hi hi

Nu har jag avslutat denna tisdag med ett Yoga pass på Friskis & Svettis. Helt ljuvligt så nu sover jag nog gott!



Den här härliga blomman var en av mina presenter. Den kom mina goa svägerskor E&L med i söndags.

Må så gott där ute :)

♥ ♥ ♥


7 kommentarer:

  1. Tjingen!

    Nä men uffa! Lillvovsen då:-(.
    Men hoppas att hon snart blir frisk och full av kraft! Förstår att det känns tomt och konstigt, men imorgon kommer Leia hem:-)

    Full fart här ser jag och vilka härliga bilder! Har inte riktigt sommarfeeling hör än på blomsterfronten, men idag var det faktiskt varmt, så jag håller tummarna!
    Jaha?...nu blev jag nyfiken vad du har i görningen i hörnan?:-)

    Spännande!
    Bare till å sitta å vänta då!..hihi!!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jobbigt när djuren är sjuka. Jag hoppas verkligen att hon snart kryar på sig. Femton år är rätt gammalt men hon kan säkert hänga med ett tag till om ni får rätsida på vad hon lider av nu. Allt gott till dig!

    SvaraRadera
  3. Åh så jobbigt då djuren är sjuka. :-( Hoppas hon får komma hem snart. Mysigt med yoga i alla fall, kramar till er

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du en medn Friskis och svettis. Jag brukar bara gå ut ibland har inte det så lätt med att gå upp i vikt men annars e det bra att hålla igång knoppen. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  5. Jag önskar din "vovve" får komma hem igen. Visst är det härligt med dem
    jag har inga egna djur,men jag är mormor till en schäfer och gammelmormor
    till eiskt skrivan Jackrussel.Det är så underbart,skall faktiskt skriva
    om Nzy en dag.
    Vi hoppas nu för din hund att allt går bra. Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas nu ni får hem lilla Leia helt återställd från sina bekymmer.. Det är minsann inte roligt när djuren blir dåliga..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Vilka ljuvliga blommor, perfekt present;)

    God natt

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)