torsdag 3 maj 2012

Jo jag vet......

Att vädret skall bli sämre...men men så är det. Och vi har haft det så jättefint i flera dagar. Kanske jag då får lite ro att ta fram sabeldraken en sväng. Kan behövas nu efter allt spring in och ut.
Lunchen idag på slottet var helt sagolikt god och sedan kaffe och kaka ute i solen.
Sedan har jag varit på Blomsterlandet idag och köpte lite påfyllnad.

Här hade jag tänkt lägga ut bilder från helgen men något fel är det så jag kan inte ladda ner dom.
Blir bara en.... resten ERROR


Blomsterfröjd som jag satt i en glasburk på hyllan i trädgården. Och min lilla fot som fortfarande inte är riktigt ok. Nu har jag köpt ett stadigare skydd till foten. Var ute en provrunda och det kändes jättebra.
Foppa trädgårdssko...hi hi. Gillar dessa tofflor att ha i trädgården :)

Må så gott denna torsdagskväll och imorgon är det redan fredag.

♥ ♥ ♥




9 kommentarer:

  1. Ja idag är det mulet här hos mig... men vilka underbara dagar vi haft :-)
    & det här är bara början :-))

    Foppatofflor används flitigt i stugan :-)
    Ha en fin fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är mulet för att jag har ledig dag! Så det får bli rabarberpaj- bak och dammsugning i stället för grävning! Har jätteproblem med nya gränssnittet på blogger. Kan inte se när andra gör nya inlägg och det strular ofta! Morr!! Ha en härlig helg/Lila-Christina

    SvaraRadera
  3. Vad jobbigt det är när det tekniska krånglar...grrr!

    Önskar dig en fin fin helg...KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Här njuts det lite av de lite sämre vädret, mycket som ligger efter med i huset. Dammråttorna är så stora så de är lätta att hitta iallafall;)

    Önskar dig en härlig helg

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en trevlig helg. Hoppas att både foten och bildöverföringen kurerar sig.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Jag vägrar att tro på prognosen, även om molnen hopar sig här i Göteborg... Men efter regn kommer solsken och jag tror på ett mirakel (kanske kanske). Hoppas att din helg blir fin hur som helst!

    SvaraRadera
  7. Lite sämre väder, visst, men man är ju van vid att vädret växlar om man säger så..........
    Det får bli pyssel inomhus istället.

    En skön helg får du ha,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Så fina blommor! Som ovanstående skriver, dåligt väder = perfekt för pyssel inne. :-) Krya på din tass, kram

    SvaraRadera
  9. Härlig sommarbild!
    Hoppas att det vackra vädret snart kommer igen. Ha en fin helg!
    Kram Kicki

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)