måndag 28 maj 2012

Fantastiska dagar.......

Hemma igen efter några dagars Yoga utbildning. Obeskrivligt bra utbildning som alltid när Friskis gör något!
Deras utbildningar håller en otroligt hög nivå. Det är bra för er alla att veta om ni skall eller redan tränar på Friskis & Svettis. Ja min hjärna är nu fullmatat. Nu kommer det stora eldprovet vilket innebär att sätta ihop sitt eget Yoga pass och att bli godkänd. Vi får inte leda pass om man inte är godkänd och klar!!!
Så nu gäller det att tänka till.
En liten ganska dålig gruppbild på det goa gänget som gick utbildningen. Så otroligt härliga människor jag träffat och lärt känna :) Lilla jag längst till vänster....
Tjejerna i vitt till höger är våra superduktiga instruktörer.

Det bästa är att jag fixade dessa dagar utan att bli sådär jobbigt hjärntrött.....:)



Tänk vad det har växt här hemma på dessa få dagar jag varit borta. Både vissnat ner och vuxit upp nytt.
Den här bilden tog jag innan jag åkte och dessa blommor finns inte kvar längre.Ser ni att himlen mörkande på och vi trodde det skulle bli regn och åska den kvällen, men det bidde inget.


Dagen har gott åt till lite plock, handlat och jobbat ett par timmar. Nu väntas det middag.

Och tänk att Sverige vann i lördags...helt otroligt. Man jag gillar verkligen den låten.

Må så gott i stugorna



♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

  1. Vad roligt det låter med yoga-utbildning..Det ser ut på bilden som om ni trivdes..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du klarade detta utan ngr problem :-)
    Måste ha varit mycket inspirerande :-)

    Ja tänk att Sverige vann :-D

    ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att du slapp hjärntröttheten. Den är ett gissel./Kram Boel

    SvaraRadera
  4. Va kul med yoga utbildning. Ni ser ut att ha varit ett glatt gäng. Kan förstå att det hänt en del i trädgården när du varit borta.

    Ha en fin vecka

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Så roligt med yoga utbildning. Det låter och är härligt och nyttigt och allting. Ni verkar ha haft trevligt och roligt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Yoga är skönt. Synd att man ägnar sig åt det så sällan bara!
    Och nog växer det och frodas alltid. Som det är nu så finns inte många sommarblommor kvar när det väl blir sommar, haha.
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Åh vad härligt med yoga, det kan jag verkligen sakna då jag gick mycket på det förr. Mysigt för både kropp och själ. kram

    SvaraRadera
  8. Ni ser ut att ha varit ett skönt gäng, nu önskar jag dig lyck till med slutprovet.
    Ha de finfint/kram

    SvaraRadera
  9. Vilka givande och fina dagar du haft. Härligt! Så fint det blommar där hos dej. Här har inte ens bladen på äppelträdet slagit ut. Men björkarna är gröna nu. *GLAD*! Vi har en sen vår här uppe och har inte riktigt blivit av med all snö än. Men snart! :o)

    Ha det gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  10. Vad roligt ni har haft. Kram Hoffmansdesing

    SvaraRadera
  11. Tänk så harmonisk du kommer att bli när du skall utöva detta varje dag framöver. Grattis till dig som fixade kursen utan trötthet. Skall du hålla kurser nu ?
    Kramen.

    SvaraRadera
  12. så kul! Skulle vilja lära mig yoga, men det har aldrig blivit av. Kanske något att satsa på till hösten?
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera
  13. Gud va härligt! Grattis!

    Lycka till med ditt nya instruktörsliv i yogaform!

    SvaraRadera
  14. Så himla roligt o skönt...Kan du inte ha en liten nybörjaryogakurs för bloggisar :)
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)