fredag 20 april 2012

Veckans Må Bra prommenad...

Igår torsdag tog jag en jätteskön promenad med lilla kameran. Solen tittade fram när jag gick hemifrån men den försvann.....ja ja. Men vinden och luften var skön så det gjorde inte så mycket.

Så följ med mig på promenad vid sjön. Tyvärr utan solen denna gången.

Sötisar vid en gammal mur
Här kom det lite regn..



Vitsippor

Lite lökar som hamnat ute i vassen

Älskar gamla trappor

En vinglig bro ut till Lycksalighetens ö

Lite spöklikt...

Slingrade grusvägar...

Mysig grind....

Slå dig ner en liten stund...

Gråmulet men skönt...

En jätte Rhododendron buske...

Trappor och stenar...

Mera färgklickar..

Ett dopp kanske..nej tack inte idag...

Gult som solen...

Någon blivit en fjäder fattigare...

Spökhus...men tänk vad det kunde bli vackert...




Önskar er nu en jätteskön helg. Hoppas ni också kan ta en riktigt Må Bra promenad oavsett väder och vind.


♥ ♥ ♥

15 kommentarer:

  1. Oj, var har du varit runt?
    Ser mysigt ut med det gamla spökhuset...........

    En finfin helg till dig,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Vilket spökhus! Nu kom jag på att vi har ett här i byn med som jag tänkt fota och det är nästan ännu finare:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. vilka underbara bilder du bjuder på.. vårbilder :-)

    Ha en mysig fredagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!
    En sån härlig promenad, finfina bilder!

    Ha en skön helg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder=) Kolla gärna in min blogg=)

    SvaraRadera
  6. vilken fin promenad du bjöd med oss på. Kram och ha en härlig helg.

    SvaraRadera
  7. God afton i stan ;)
    Vad härligt att bara gå runt och klicka med kameran!
    Blir lite nyfiken på huset... Var ligger det? Känner inte alls igen det.
    Trodde först att du var vid Mjörn, men huset... Hmmm.

    Som vi "pratat" om tidigare så bor vi "nästan" grannar.
    Jag bor i Siene, inte så långt från Alingsås. Och visst bor kompisen i Hol fint... Maria var inte själv säker på var det köpt allt, men ska ta en titt på länken, tack :)
    Jag gick i skolan i Hol som liten och har fortfarande kompisar som bor kvar, roligt.
    Ha en skön helg!
    Kram Anna Lena

    SvaraRadera
  8. Härlig promenad! Tyckte mycket om den gamla trappan.

    Ha en fin helg!
    Katarina

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig promenad!!! Så vackra bilder!

    SvaraRadera
  10. Tack för promenaden, den var både härlig och vacker! Ha en go helg!Kram Torprosen

    SvaraRadera
  11. Åh vilka underbara bilder! Duktig du är på att fånga en känsla så. Huset var verkligen underbart. kram Pernilla *Ps. kul att jag hittade dig på fb! ds*

    SvaraRadera
  12. Tack för promenaden =)
    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  13. Härliga foton! Vilken underbar promenadväg du har.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  14. Vilka härliga bilder! Måste ha varit en ljuvlig vårpromenad.
    Ser både en grind och en stentrappa som jag nästan önskar fanns här hemma i trädgården...
    Må gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  15. Många fina bilder... men huset skulle man som sagt kunna göra hur snyggt som helst.
    ha en bra dag Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)