tisdag 24 april 2012

Trädgårdsglimtar.......

En skön tisdag och fika i trädgården väntar. Det är ett riktigt skönt väder med lite solglimtar och inte så kallt.
Igår var jag på tjejmiddag med ett gäng av mina gamla kollegor denna gången.
Så god mat som B bjöd på, och lite rödvin och mycket skvaller och skratt. En härlig kväll blev det verkligen.

Idag hjälper jag dottern med sanering för hon har hittat pälsängrar hemma hos sig...usch.

Kvällen tänkte maken och jag lägga på gymmet med lite träning för den lilla kroppen.
Kul när vi går och tränar ihop.

Lite trädgårdsglimtar kommer här. Så härligt när det växer upp lite i taget där ute i täppan.






Lilla Leia spanar i trädgården från ljugarbänken där har hon bra koll.

Önskar er en fin fin tisdag eftermiddag.

♥ ♥ ♥

17 kommentarer:

  1. Så rosa och fint det är härinne, det ger en smak av sommar :) Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul det lät med tjejkväll med god mat o vin!!
    Härligt nu när allt börjar växa o det blir grönt o fint igen!
    Usch för små odjur....

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Lät mysigt med tjejkväll :-) Härliga bilder på blommor och lilla Leia. kram

    SvaraRadera
  4. Tjej kvällar gillas ;=) så härliga trädgårds glimtar!kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Härligt med en kväll för tjejer. LJuvliga trädgårdsbilder du visar, visst är det härligt när våren går sakta framåt. Gillar att man kan se alla små framsteg dag för dag.

    Önskar dig en härlig tid på gymmet och en härlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  6. Såå mycke fint som redan blommar och grönskar i din trädgård.
    Härligt med en tjejmiddag, det behövs ibland. Lite fnitter och riktigt tjejsnack ;).
    Kul att du har hattar på väggen, har du någon bild? Försökte söka men hittade inte.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Låter som en trevlig kväll:))) Och så kul att träna tillsammans med maken:) Det gjorde jag och min man förut men nu har vi via jobbet träning på olika håll vilket inte alls är lika kul.

    Hääääääääääärliga foton du visar!!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Så många fina blommor du har, så fint när blommorna kommer fram på våren. Ha så kul på träningen. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Man gläds verkligen åt allt nytt som dyker upp i trädgården!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Tack för din gulliga kommentar hos mej!!
    Vilken underbar blogg du har...och sååå fina bilder!!!
    Önskar dej en fortsatt härlig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Gud vad det är trevligt med tjejträffar!!! Men jag blir lite avis att du får träna med maken! Min vill aldrig när jag vill utan han ska enbart träna med grabbarna när de kör innebandy! Fina vårbilder!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Oj vad det blommar hos dig redan, ja man njuter av varje ny som kommer upp.
    Ha de gott/kram

    SvaraRadera
  13. Så himla fina bilder du tar! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  14. Sköna blomsterbilder! Vilken härlig siames du har. Den är verkligen vacker! Jag har lite respekt för katter och i synnerhet för siameser. Ha en fin kväll (fast detär sent)!

    SvaraRadera
  15. vilka fina vårbilder från din trädgård....

    hoppas det blev en bra träning tsm med mannen :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Så vakker våren er hos deg,
    herlige bilder, klem Anita

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)