fredag 13 april 2012

Titt ut...

Tack alla för era underbara Påskhälsningar.
Hoppas ni haft det riktigt skönt.

Vi är ute ur Hörnan och njuter av annat slag. Men först lite Påskbilder.
Vår Påskafton var bara så underbar. Firades med goda vännerna A & H på en sagolik plats som vi inte hade en aning som finns helt nära oss. Tänk man behöver inte ta sig långt för att hitta en ljuvlig Pärla.

Så TACK för att vi fick komma :)

Vilken utsikt denna underbara eftermiddag/kväll


Påskbrasa vid strandkanten..



Ock kan ni tänka er, vi satt ute i solen och åt en massa gott.
Innan kvällskylan tog in oss i stugan.

Och vad gör vi nu då...?
Låt bilderna tala.



 
 Jo då vita vidder mitt i våren. Snöstormar, lite regn och sol.....känns lite udda kanske att visa vinter nu på bloggen när det skall vara blommor mm. Men så är det. Och underbart till tusen. Gillar att åka sent till fjällen för när vi kommer hem är det vår...hoppas jag i trädgården.
Lyckats få igång datorn och att ladda ner bilder från Iphone...bra va.

Nä nu skall jag ut i det fina vädret en sväng....må så jättegott ni alla underbara där ute.

Många snökramar från Maria 

♥ ♥ ♥




9 kommentarer:

  1. Jasså där gottar du dig. Vilka härliga bilder från er Påskafton. Tänk att ni satt ute. Skidsemester är sååå gott. Ha det så mysigt nu. Från Lotta

    SvaraRadera
  2. Här är det olika väderlekar ser jag! Just nu längtar jag inget hellre än till vår sol och värme!!
    Men ha det så gott i fjällen så hoppas vi värmen kommer snart, tills ni kommer hem!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Jag önskar Dig en skön och regnfri helg :o))
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Så vackra bilder!!! Önskar dig en riktigt skön helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Fina bilder, ser underbart ut med grillning vid vattnet. kram

    SvaraRadera
  6. Verkar som ni haft en helt ljuvlig påsk. Önskar dig en härlig lördag

    SvaraRadera
  7. Jag gillar nog de översta bilderna bäst! Så härligt att äta ute.
    Men...idag har vi det nästan som på de nedre bilderna.

    Snökramar härifrån också!
    Agneta

    SvaraRadera
  8. Riktigt fina vår bilder:)Vi gillar oxå att vara i fjällen senare det har ju gett riktigt fint väderresultat i år.Skare,sol och minus på natten.Nu har vi eländig blötsnö som ligger,vill ha sol,värme och VÅR!!!!!Kram på dej <3

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder du visar!
    Att få åka till fjällen är helt fantastiskt :)
    Må gott kära vän♥

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)