söndag 1 april 2012

Sköna söndag......

Visserligen den 1 april idag...men inget lur här i hörnan. En skön söndag, mannen borta hos sin bror....vilket gör att jag rår mig själv. Börjat stora städningen...plock och dammtork mm. Ett eftersatt hem här i hörnan...usch!!
I morgon blir det snabeldrakens tur här på morgonkvisten, innan jobbet.

Har också fått till ett härligt Yogapass i eftermiddag. Känner mig lugn och tillfreds nu.

Vädret är iskallt och idag vräkte det ner ett iskallt regn. Men dock ingen snö...som tur är.

Ny vecka nya utmaningar. Men det blir dåligt med påskpynt här hemma eftersom vi är borta från och till så jag hoppar det i år.

Önskar er en härlig Påskvecka.....så hörs vi om ett par dagar igen.

Lite bilder på våren från trädgården..........en sådan underbar känsla att kunna plocka in den vackra naturen. Rena mindfulness känslan tycker jag.










Kramis från Maria

♥ ♥ ♥

17 kommentarer:

  1. Härliga påskbilder
    Ha en riktigt skön påskvecka

    SvaraRadera
  2. Ja, tenk nå skriver vi april og våren er kommet skikkelig igang.
    Kjempe flotte påskebilder du viser!

    Ønsker deg en fortsatt fin palmesøndag.

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga vårbilder! Vad jag vet så har inte heller jag blivit lurad idag och inte har jag lusrat nån annan heller. Fast....det är ju inte för sent än! Hi hi hi...
    Vilket jäkla väder vi har nu va. Kallt och blåsigt och ikväll fick vi oss ett snöväder till. Usch och fy, jag vill ha sol och värme nu.
    Hoppas du får en jättefin vecka!
    Kram på Dig!
    Åsa.

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder, önskar dig en skön påskvecka.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Jag gillar att städa om jag får ordentligt med tid på mig! Härligt att du har plockat in våren!

    Kramiz

    SvaraRadera
  6. härliga blommor och härlig yoga har du fått idag. jag tycker det också är mindfulness känslan att plocka in blommor och ställa på bordet. Njutning och helt gratis. :) Me like. kram

    SvaraRadera
  7. Låter som om du haft en riktigt härlig söndag! Och underbara bilder, visst är det fantastiskt att få plocka in de första blommorna! Nu hoppas vi bara att kylan ger sig så att vi får fortsätta med våren =)
    Ha en fin dag! Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Det låter som en härlig helg.
    Här har vi fått en sväng med snö igen och det är flera minus grader ute. Nu vill jag ha riktig vår och värme.
    Hoppas du får en bra vecka.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Härliga vårbilder :-)

    Vi fick lite snö igårkväll.. så onödigt, men det lade sig inte iaf... Idag skiner solen & himlen är blå... Jag skulle oxå behöva ta tag i städningen...

    Fungerar det lika bra än på jobbet? Hoppas det :-)
    Ha en riktigt fin måndag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Så fina vårbilder. Det kan vi behöva för våren har verkligen kommit av sig ute.

    Ha en bra vecka.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  11. Åh vilka vackra vårbilder du bjuder på och de behövs här idag då vi vaknade upp till ett snötäckt landskap. Skulle det inte bli vår nu??? Härlig vårmarknad på Haga ni verkar ha varit på, blev lite förälskad i Haga i julas när vi var där på julmarknad så tills nästa år ska jag komma ihåg vårmarknaden;)

    Önskar dig en härlig vecka

    SvaraRadera
  12. Det är så underbart när blommorna börjar komma. Vackert!

    Jag önskar dig en härlig påskvecka också :)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Du e också viktig. Tror inte att hemmet var eftersatt du har det säkert jätte fint. Ha nu en kanon lördag. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  14. Superfina blommor har du i alla fall. ;-) Eftersatt här hemma med, usch. Städa är tråkigt nu, vill ju pyssla och göra vårfint på balkongen istället. Så kom det snö, isch...Mysigt med yoga, kram

    SvaraRadera
  15. Vackra blommor! Ha en riktigt skön påskvecka kram

    SvaraRadera
  16. Ha en riktigt härlig påsk
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  17. Härligt med egen kvalitetstid ;O) Ha en riktigt skön påskvecka!

    Kram Gugi

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)