söndag 22 april 2012

Många ♥ till er alla......

Tack ni alla ute i Blogglandia som fått mig att må så mycket bättre. Inspirationen har kommit tillbaka. Mycket tack vare er med era underbara bloggar fulla av inspiration. Det blev en kick när jag nu svävat omkring på många av era bloggar. Har inte hunnit alla ännu. Hoppas jag inte glömmer någon....det är inte meningen i alla fall.
Och tack för alla besöken och alla kommentarerna jag fått.
Och välkomna ni alla nya läsare.
Bjuder denna söndag på lite vårblommor. Vädret skulle ju bli så dåligt i helgen...men nej här har varit så fint.
Så det blev promenad med blomsterplock så klart!

Även ett loppis besök utan något inköp. Mys fika på ett ekologiskt café. Lite mys i trädgården när solen var framme en stund. På kvällen blev det grillning :)

Go söndag på er och en fin start på nya veckan.



Tack för att ni finns !

♥ ♥ ♥

21 kommentarer:

  1. Vackra vårblommor, det är inte utan att man blir lite avundsjuk. Vi plumsar fortfarande i snö.
    Bästa hälsningar till dig,
    Kristina

    SvaraRadera
  2. Vilken fin vårbukett du bjuder på.Snart så kan jag plocka jag med.MVH

    SvaraRadera
  3. Så fina blommor. Skönt att du haft bra väder. Jag har bara haft regn och rusk, men det spelar inte mig någon roll för det är jobbarhelg. Nästa helg har de lovat toppen väder och då är jag ledig.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Underbara blommor!
    ha en bra vecka!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Mmmmm du har haft en fin vårpromenad med kameran som sällskap, så härligt. Fika i trädgården gjorde vi i går idag regnar det men det gör inget marken behöver lite vätska så den kan bli grön och fin./Boel

    SvaraRadera
  6. Igår em hade vi sol och grillade också, men
    idag är det regn. Du bor på rätt ställe, så
    söt bukett du plockat, vacker silverbägare också.
    Ha en fin kväll
    Kramar och må gott
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Tjingeling!
    Å TACK för alla fina kommentarer du skriver hos mig. Jag har ju varit "lite" frånvarande ett tag och fy vad tråkigt det varit när man helt enkelt inte har tiden att sätta sig, men NU :)..I´m back!
    Å inspirationen åker ju upp och ner som en jojjo. Tur inte alla har nergångar samtidigt, för det är ju då man behöver det som mest.

    Du har så fina bilder och det är så rofyllt på nå vis att titta in här hos dig. Jag ser fram emot ALLA dina kommande inlägg.

    Ha nu en go söndagkväll!

    Kramar Hilla

    SvaraRadera
  8. Oj, vilken underbar bild...

    Ha en skön söndagskväll!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Det är härligt med vårblommor och promenadbilderna var fina. Det såg inte ut att vara ett spökhus. Här spöregnar nu men hoppas de blir en fin dag imorgon.
    Kramizar

    SvaraRadera
  10. Du tar så väldigt fina bilder...
    Ha en skön söndagskväll
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vackert vännen.Ha det så bra.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  12. Härliga blommor och vackra ord;)

    Ha en ljuvlig start på veckan
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej! Sätter mig ner och bara Luuuuuuuuktar på blommorna Ahhhhhhhhhhh !!!! Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  14. Such a nice blog. Greetings from Estonia! :)

    Hugs,
    Liisi

    SvaraRadera
  15. Vilken vacker vårbild :-)

    Ha en härlig måndag fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Ljuvliga vårblommor.
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  17. Superfin bild på härliga vårblommor! :)
    Tack också för DIN inspirerande blogg!
    Ha en fortsatt fin vårvecka!
    *kram*

    SvaraRadera
  18. Tack snälla du för kommentaren inne hos mej!

    Vad trevligt, nu hittade jag ju hit till din fina blogg. En blogg helt i min smak med en härlig blandning av lite av varje. Jag lägger till mej som följare så att jag hänger med i dina fina inlägg i fortsättningen också.

    Mys & Må så gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  19. Sicka fina bilder men det e som vanligt du har alltid så fina bilder. all din insperation man får underbart.
    Må gott denna vecka Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  20. Vackra vårblommor!
    Här håller de stackarna på att antingen dränkas i vatten eller snö. :(
    Rusta har verkligen en hel del små fynd. Tyvärr så glömmer jag bort den affären ibland... vilket kan ha att göra med att den butiken ligger lite avskilt från alla andra butiker här på den stora köpcentret.
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  21. Underbar bild på vackra blommor!

    SV: Hoppas du kan få njuta av spat framöver för där blir det en rejäl kick för själen!

    Varm kram!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)