torsdag 1 mars 2012

Vårhälsning från sjukstugan....

Ja nu har jag tillbringat nästan två dagar i sängen med verk i kroppen och feber.
Inte orkat någonting...OCH TACK FÖR ALLA KRYA PÅ hälsningar. Ni är ju bara så goa ♥
Kroppen börjar bli oroligt och febern verkar nu borta. Men piggare har jag ju varit.
Men såg att det slagit ut krokus i trädgården nu. Så ut i morgonrock med håret på ända och lilla kameran.
Känner att nu börjar energin ta slut....så sängen nästa.

Bye bye







Den 1 Mars och solen skiner 

♥ ♥ ♥




25 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder, så härligt med sol!
    Fy för dessa sjukdomar!

    Krya-på-dig-kram Liza

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt med krokus! Så långt har inte våren kommit här ännu. Själv är jag halvkrasslig med snuva! Så typiskt när solen gassar! Kram

    SvaraRadera
  3. Så nydelige krokus de står å lyser opp blandt rusk og løv.
    Fine bilder.

    God bedring , klem fra Marit.

    SvaraRadera
  4. Skönt när man börjar känna sig bättre! Och ja, det är liksom vår ute idag.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Aldeles underbart med vårblomster! jeg skal vise deg dem når de kommer i juni!!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  6. Så trist att Du inte känner Dig ok än, men jag förstår ju att Du måste ta Dig ut med kameran när Du såg dom där. Såå himla härligt att våren är på G.
    Krya på Dig nu!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  7. Dessa sjukdommar som skall behöva florera varje vår, turligt nog (peppar, peppar)så klarar jag mig alltid. Hoppas du kryar på dig snart vännen. Så underbart när vårblommorna börjar visa sig, så fin gulfärg du har på dom du har fotat, ja detta är våren !
    Krya på dig kramen.

    SvaraRadera
  8. Vad tråkigt att det tagit så lång tid och mycket energi att bli frisk. Jag låg i influensa förra veckan och har inte fått full kraft ännu men känner hur energin så sakta återvänder. Bra initiativ att du tog dig ut och fotade lite. Det är medicin för kroppen.

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Var rädd om dig, inte upp och hoppa för tidigt även om blommorna lockar!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. I hope you feel better now, it is always so bad to stay in bed...
    Take care now and keep quit.

    Kram,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  11. Kjempe flott vårtegn. Ønsker deg god bedring! Klem

    SvaraRadera
  12. Å så jag längtar till krokustiden! Vila nu så att du får dina krafter tillbaka.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  13. Sådana fina vårblommor, hoppas att du kryar på dig fort!
    Hälsningar, Kristina

    SvaraRadera
  14. Krya på dig och tack för fin kommentar hos mig i samband med att min bror omkom. Varm kram!

    SvaraRadera
  15. Underbara bilder, nu är verkligen våren på väg! Inte roligt att vara sjuk, hoppas du får en lugn och skön helg så att du får kurera dig och mår bättre snart! Kram Petra

    SvaraRadera
  16. Du verkar ha använt din enda energi till något vettigt iaf - att fota en krokus =)

    Sv: Tackar! Ja, det är en väldigt inspirerande miljö. Vad jobbar du med?

    SvaraRadera
  17. Hoppas verkligen att du är lite piggare?Här är det oxå lite snorigt men vi är på benen i alla fall,sonen har astma så vi tar en lugn helg:)Ha en underbart lugn helg:)

    SvaraRadera
  18. Hej Maria,

    Jag har en liten överraskning till dig i min blogg...
    www.magdalenashem.blogspot.com
    Krya på dig!
    Soliga hälsningar,
    Magdalena

    SvaraRadera
  19. Tack för att du bjuder oss på så fina bilder trots att du inte mår bra :-)
    Hoppas du snart mår bättre
    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  20. Nu hoppas jag du piggat på dig så här inför helgen.
    Härliga vårblommor du hittat.
    Önskar du får en bra helg/kram

    SvaraRadera
  21. Hoppas du snart kryar på dig så du får njuta av vårsolen i helgen.
    En stor krya på dig kram.

    SvaraRadera
  22. Hej! Hoppas du snart blir pigg och kry igen !! Krya på dig !!

    SvaraRadera
  23. Skickar en söndagskram till dig!!

    SvaraRadera
  24. Skickar en STOR krya på dig kram vännen♥

    SvaraRadera
  25. Väldigt vackra bilder har du måste jag säga/ krya på dig hälsningar Anne

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)