tisdag 20 mars 2012

Vårdagjämning........

Denna underbara dag, vill jag ju lägga in en liten vårhälsning till er ♥

Efter flera dagars ganska mulet väder och hård blåst så har denna tisdag blivit riktigt skön med lite solglimtar.
Cyklade till frissan vilket var helt underbart. Dels vädret och sedan nyklippt och fin :)

Det växer upp mer och mer i trädgården...en sann glädje att gå ut ock kika. Lite grann varje dag.
Nu äntligen har våra små sippor börjat slå ut. Kommer inte ihåg vad dom heter. Det brukar bli ett blått litet hav av dessa. Och mer och mer av krokusen kommer upp.

Får nog ta en liten tur i trädgården igen och bara njuta.....
Idag skall jag avsluta dagen med ett härligt Core pass. Pssss maken skall också med :) 
Tack alla för era besök dom värmer verkligen trotts att jag är en dålig bloggare själv  just nu ♥

Önskar er alla en härlig Vårdagjämning 

♥ ♥ ♥






15 kommentarer:

  1. Jättefin blogg! Kikar snart in igen:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kära agbl...kan inte lämna någon kommentar hos dig tyvärr....

      Radera
  2. Flott vårblomst! Ønsker deg også en flott dag videre!

    SvaraRadera
  3. Härliga vår!!! Jag fick en chock i morse när jag tittade ut och hela världen var vit... av snö!!! Tack och lov så hade allt smält bort när jag kom hem.
    Jag undrar om det blå havet av blommor kan vara scilla? Vårt blå hav som kommer år efter år består av scilla.

    Ha en fin vecka!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Härliga vårtecken! :) Sånt blir man glad av!
    Hos mig händer det också mycket i trädgården nu...
    Njut våren och dagarna som blir ljusare!

    SvaraRadera
  5. Härliga vårbilder du bjuder på;) Alltså det var idag vårdagsjämningen var. Hur kan detta ha missats,,, Tack för att du påminner;)

    Hoppas core passet är givande för er båda

    Ha en härlig kväll

    SvaraRadera
  6. Ha en fin kväll!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  7. Fina vårbilder, ha en fortsatt fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Så härligt att se dina fina bilder! Nu är jag utan altan, och har balkong. Känns lite sorgligt att inte ha egna så blommor som man får se växa upp. Får njuta av dina och andras i blogglandia. Ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga vårbilder du bjuder på idag :-)

    Vi har oxå haft en helt otroligt fin & solig dag... Har blivit 3 underbar promenader :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Kan det vara ett hav av scilla du menar? Härligt med vår!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Fina blider!
    Här har vi ett toppen väder idag, solen skiner och 6 grader varmt :)
    Kramen kära du♥

    SvaraRadera
  12. Ja det är bara att njuta av att våren är på väg.
    Önskar dig en fin kväll/kram

    SvaraRadera
  13. Härliga vårtecken, det är en härlig tid vi går till mötes.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  14. Kikar in för att önska dej en underbar helg och hoppas att allt är bra med dej?Kram :)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)