torsdag 29 mars 2012

Två saker samtidigt....

Hej alla goa där ute...Jo, jag lever även om Hörnan inte hälsar på er just nu.

Nu när värmen kommer och solen lyser brukar jag försöka sätta mig en stund i solen med ett fotbad. Att bara sitta där med dom vintertrötta fötterna i ett doftande bubbel och höra fågelsången..........♥
Läsa en härlig bok medan fötternas vinter dvala löses upp i en stund av välbefinnande. Fila och skrubba och smörja...och vipps så har jag nya mjuka glada fötter.




Klara favoriter här hemma är Body Shops produkter. Här min älsklingskräm Cocoa Butter och en fotskrubb som doftar mint.







Bubbel och skum från AVA fotsalt köpt på Maxi till en billig peng. Jätte skön och bra. En liten fusk fjäril la jag till bilden. För dom små fjärilarna som flög omkring i trädgården ville inte sitta still....:)

Önskar er en fin härlig dag. Nu skall jag jobba en stund...så på återseende.

♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

  1. Å så skönt... Jag skulle behöva en "fotskrubbning" just nu och göra fötterna vårfina.

    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt, det måste jag med göra nu! Kram

    SvaraRadera
  3. Vardagslyx! Mina fötter behöver verkligen en omgång! Får bege mig till Maxi & Body shop!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jaa du tänk va skönt det är me fotbad just! Himla bra att kunna läsa samtidigt också:)) Ha det gott vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Mysigt att rå om sig och fötterna,dom glömmer man ofta bort.Jättefina bilder, jag tycker oxå om Body shops produkter och en del behöver inte alls vara dyra för att vara bra.Må så gott och skön helg på dej:) <3

    SvaraRadera
  6. Vad härligt det låter!! Jag har suttit ute en gång (i somras) med fotbad och det var ljuvligt.
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej! Det låter inte så dumt det där. Ha en fin dag !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)