fredag 16 mars 2012

Shabby chic Mania Inspiration...och fredag


Fredag och helg.....♥
Märker att jag numera inte alls har den tid att blogga som tidigare. Maken mycket hemma och jag jobbar mer. Och idag har jag inte några roliga egna foton...kan ni tänka er detta. Ja inga vårliga fina i alla fall.
Men jag sparade ner för ett tag sedan helt ljuvliga bilder med förnimmelse om vår och sommar dom kommer från Shabby chic Mania. Så gå in och titta. Så dom vill jag visa er. Kan tänka mig att ha detta vackra, helt klart....DRÖMMAR!!!

I helgen blir det lite aktiviteter. På Friskis har vi Lugn och Ro dag, så då blir det lite träning och mys.
Maken jobbar nere i hamnen med flytt av bryggor. Och det är en våraktivitet...mysigt.
Inköp av armeringsjärn blir det också för nya stöd till ena rosen måste fixas.
Ev till stora staden kanske på söndagen.
Sedan får vi ju se vad det blir för väder. Just nu är här ett grått lock...även igår var det detta gråa med lite inslag av duggregn.

Önskar er alla en härlig helg och ta hand om er.









♥ ♥ ♥

30 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder du bjuder på till helgen. Ja det där skulle jag också vilja ha här hemma. Trevlig helg på dig från Karin H

    SvaraRadera
  2. Helt otroliga vackra bilder, är som i en dröm. Ha en fin freag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fina bilder, önskar jag hade en
    sån soffa som på bild 2.
    Ha en mysig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder, älskar de stora lavendelbuskarna i bakgrunden... Ha en skön helg. kram

    SvaraRadera
  5. Riktiga drömbilder du visar vännen :)
    Önskar dig en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Hej fina!
    Tack för din kommentar!
    Sååå underbara bilder, tur att vi är på väg mot
    värmen...
    Önskar dig en skön helg med mycket mys!
    Kramizar Anita K

    SvaraRadera
  7. PS!
    Kolla gärna in utlottningen på min blogg!!!
    DS!
    Kramz Anita K

    SvaraRadera
  8. Hej Maria,

    Mysigt! Första bilden är ju precis vad jag går och drömmer om... en pergola. Grunden är lagd och jag väntar otåligt på att själva uppbyggnaden ska komma igång snart!

    Ha en fin helg - kram Sanna

    SvaraRadera
  9. ¨Åhh så mysiga fina bilder önskar man vore där ..

    SvaraRadera
  10. Njuter gärna av dessa bilder en stund även om de inte är dina! Och jag njuter av din header!!

    Låter som det blir en fin helg:)

    Hihi, nu kan du LÄSA mitt pysselinlägg också, jag var visst lite snabb på tangenterna förrut;)

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Vilka sköna bilder, särskilt den sista gillar jag.

    Trist med detta "gråa kompakta lock" över stan..............

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  12. Härliga bilder hu har. Ja visst är det bättre när man känner varandra. Hoppas du skriver oftare nu. Jag ska åka till Sthlm på söndag. Kram

    SvaraRadera
  13. Underbara bilder, så skulle jag verkligen vilja ha det här hemma i sommar. En riktigt skön helg till dig.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  14. Underbart fint skulle inte va dumt ha en del av det hemma.
    Ha en fin helg/kram

    SvaraRadera
  15. Åh, hjälp vilka ljuvliga bilder!! Man vill gå in i dem och vara där!
    Tack för ditt smakråd! Det väger över åt nr. 1 som du tyckte hittills!
    Kram och ha en fin helg! Anna

    SvaraRadera
  16. Hej! åh vad vackra bilder du visar ;) ha en fin helg!kram Jessica

    SvaraRadera
  17. Ååh, håller med... galet vackra bilder! Och längtan efter vår och sommar blir bara mer påtaglig... ;O)

    Fin helg!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  18. Vilka fina bilder! Ha en trevlig fredagskväll! :) Neli

    SvaraRadera
  19. Tack för dessa ljuvliga bilder som piggar upp en trött fredagskväll;)

    Önskar dig en härlig helg

    SvaraRadera
  20. Oj vilka fantasiska inspirationsbilder du bjuder på idag, helt lovely!!! Jag skulle gärna vilja ha ljuskronan på första bilden, ja hela utomhusmiljön för den delen:))))

    Önskar dig en finfin helg!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  21. Oj oj vad ljuvligt med sommarbilder. Men här har vi nog snö så det räcker ännu...
    Trevligt veckoslut till dej !
    kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  22. Hej Maria!
    Vilka fina bilder:)

    Ha en skön helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  23. Ljuvliga bilder, kan gott tänka mig att bo där:)

    Trevlig helg...KRAM Helena

    SvaraRadera
  24. Härliga bilder!

    Ha en bra helg!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  25. Så där vill jag också ha det. Mysigt och halvtrasigt omkring mig... men med kvalitet.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  26. Vilka underbara bilder - så skulle man bo!

    Tack för att du tänkte på mig igår - det värmer mitt hjärta!

    Kram och ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  27. Wooow vilka underbara bilder. Tack för Din fina trevlig-helg-hälsning =) Stoor kram tillbaka till Dig underbara människa. Hoppas att Ni får mysigt med era aktiviteter =)

    KRAM KRAM
    Tessan

    SvaraRadera
  28. Vackra bilder... SOMRIGA :-)

    Blogga ska man göra när man hinner, det ska vara kul att blogga.. ta din tid :-)

    Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  29. Jag hittade din blogg här för en stund sen och började läsa de, bilden på kvinnan med paraplyt här ovan är ju super snygg :) jag undrar om du kan skriva vad du har för kamera och utrustning här i något inlägg. Tack för en superblogg :)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)