lördag 31 mars 2012

Påskmarknad...

Idag bar det av till Göteborg och en härlig Påskmarknad i Haga. Solen sken men vinden var svinkall. Att strosa runt i Haga är otroligt mysigt. Idag var det en massa stånd ute på gatan med påskpynt, godis, loppisar, musikanter och en enormt folkliv. Det blev en härlig lunch på ett av alla dessa underbara matställen. Lite turer runt i alla mysiga butiker. Och dom finns det gott om :)

Önskar er en härlig lördagskväll och söndag med en liten hälsning från Haga i Göteborg och en Påskmarknad.

En positivhalare strosade runt och spelade.


Besök inne på Olivolja ETC...underbar butik med allt av olivoljor, tapas och div smaktillbehör.
Dotter och mor på plats bland burkarna.



Ha det sååååå himla gott............


♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

  1. Jamen va kul,då fick ni allt värma er inne i de mysiga affärerna där på Haga..Bonusdottern min bor alldeles i närheten så där brukar vi plöja emellanåt! Ha det gott ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ser ut til at det var et koselig marked!

    SvaraRadera
  3. Önskar också dig en fin helg/kram

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha haft en mysig dag...................
    Alltid skoj att gå runt i mysiga butiker.

    Kram anneli

    SvaraRadera
  5. då kanske vi passerade varandra.....*ler ...var också där och strosade idag...

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  6. Poppis att vara på Haga idag trots det iskalla vädret! Verkar ha varit mysigt trots vädret!
    Sov gott
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. När jag är i Göteborg är ett besök på Haga ett måste. Jag bara älskar att strosa omkring bland butikerna. Det ser ut som du hade det mysigt med dottern.

    Ha det gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Ja våren kom av sig rejält, har blivit riktigt kallt!
    Men det är ju alltid roligt och besöka Gbg.
    Jag fick en bruchetta-krydda i julklapp från den
    butiken, ser ut och finnas mycket bra där.
    Ha en skön söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Så mysigt, kylan till trots! =)

    Jag har en liten utlottning hos mig i samarbete med nätbutiken Caesar's hem. Du kanske vill vara med?

    Kram

    SvaraRadera
  10. Härlig dag ni hade:) Mor och dotter är så fina!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  11. Det blir att besöka Haga i maj när jag ska till gbg. Vi brukar alltid ta en sväng dit å fika på ett litet kafé (sockerkringlan )tror jag det heter.

    SvaraRadera
  12. Ni verkar haft en toppendag :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  13. Hej Maria!
    Underbar header du har - jag älskar blommor och rosa! :)
    Så vårigt ni har det! Hos oss var våren långt på väg, men idag började det plötsligt vräääääka ner snö... Nåja, solen skiner igen så den smälter säkert snabbt.

    Må så gott!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  14. Så stiliga ni var dagen till ära du och gubben ... hahaha skoja bara..
    Låter som en riktigt mysig dag :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)