måndag 12 mars 2012

Lyckan är stor.....

Tänk vad uppspelt jag kan bli av att VINNA...ja visst.
Två utlottningar, tror ju knappt det är sant.
Först ut ett underbart kit från fina butiken och bloggen:
PAR COURRIER INTERIOR


Helt underbara produkter i form av Handtvål, handkräme, parfymkräme och vanlig tvål. Doft washed - cotton. Från härliga K.Hall design. 
Detta pryder nu badrummet och skänker lite väldoft över rummet.












Här fanns också med Laundry - Soap. Som nu pryder tvättstugan.








Sist men inte minst detta urgulliga hjärta från Mandelhjärta
Hänger vid gästhandduken tillsammans med resten av vinsterna.



Väldoften mår jag bra av, så härligt. Och på tal om härligt så vad säger ni om vädret....hoppas alla haft detta fina vårväder som jag. Idag somnade jag i solstolen med en massa fågelkvitter runt mig. Helt sagolikt.
I morgon bjuds det på mera vår verkar det som. Då blir det att pilla lite i trädgården så smått.......och solstolen. Skall också iväg och se om Tussilagon blommar...mitt lilla specialställe.

Må så gott ni alla fina 

♥ ♥ ♥



27 kommentarer:

  1. Så fina vinster, grattis! Visst är det kul att vinna =)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Maria,

    Grattis till alla fina vinster. Härligt!!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad kul att vinna så fina priser! Jag vann faktiskt en "göra-bröd-kasse" på fejjan från vår Matkasseleverantör, Bra Mat Hemma! Jag får den på söndag och det ska bli jättespännande att se vad det är.

    Ha en skön kväll!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till dom fina vinsterna, vilken turgumma du är.
    Ha det fint i vårvädret.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till dina fina vinster! Ja nog blir man glad när man vinner:)))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Grattis ,från tyskland , till din vackra vinster.
    Kram, Kersti

    SvaraRadera
  7. grattis till vinsterna :-) Fina saker...

    Tussilagon blommar här, hoppas du hittar imorgon :-)

    Ha en godnatt!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad är du för turjänta, gå och vinna så där mycket fina prylar. :D Grattis! Ha en skön go kväll och tisdag. kram

    SvaraRadera
  9. Men grattis! Vilken lycka! Det var du värd!!
    Kram i vårsolen!
    Hilla

    SvaraRadera
  10. Vad kul att du vann!!jag var också med i tävlingen,men,men inte denna gång var det min tur.Vad bra att dofterna verkar härliga.Kanske man sk atestköpa nångång.Kram !

    SvaraRadera
  11. Underbara våren! Försöker också njuta av solen men det blåser ifrån alla håll här känns det som...

    SvaraRadera
  12. Vilken tur du har och så många härliga saker du har vunnit! Ja, den butiken känner jag väl till - bodde nästan granne med den när jag bodde i Sthlm! Så många fina saker som fanns där!

    Hoppas du hinner njuta av solen idag!
    Lisa

    SvaraRadera
  13. det är till att ha tur :) grattis

    SvaraRadera
  14. Klart du ska vara glad över dom fina vinsterna:)Oj,oj igen...pilla i trädgården,hi..hii...här skottar vi snö än,ändå bor vi i samma land.Kram på dej och dina fina bilder <3

    SvaraRadera
  15. Grattis, roligt att få vinna, det är bara allt för sällan, Sol här också underbart, men tyvärr blåser det ordentligt över 7 m/s så det känns kyligt i luften ändå + 7-8 gr, ja trädgårdarna ligger under 0,5 m tjock snötäcke fortfarande, men där jag bor har vi en underbar vinterträdgård inne i huset, supermysigt. Kramar! till er i solen! Ann-Kristin L Umeå

    SvaraRadera
  16. Grattis till vinsterna vännen :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinsten. Så i din bloggspalt att du följer min dotter oxå. Kram

    SvaraRadera
  18. Här blommor vintergäcken så gult och vackert. Har även sett en hel flock med starar idag... Verkliga vårtecken tycker jag!

    SvaraRadera
  19. Hejsan. Min dotter är Ing-Britt på bloggen Hem o drömmar. Kram

    SvaraRadera
  20. Åh härliga ljuvliga vinster, vilken lycka;)

    Härliga bilder du visar, har verkligen saknat att titta in hos dig... Men men ibland måste familjen gå före. Men nu ska ordningen vara återställd, nätterna ska innebära sömn och sjukdomarna ska vara utrotade för denna gång;)

    Tack för din otroligt härliga blogg som värmer ända in i hjärtat.

    SvaraRadera
  21. Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!

    Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset! Vi hoppas att så många av er som möjligt kan komma och träffas! ÅÅÅHHHH så skoj!

    Föranmälan ska göras tillvitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god Kycklingssallad, kaffe, dryck och kaka. Kostnad 135:- Vi håller stängt på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på www.levvackert.se Kram Petra www.romantiskahem.blogspot.com och Ingela Broling www.inspirationivitt.blogspot.com

    SvaraRadera
  22. Grattis till fina vinster, klart man blir lyrisk av allt detta underbara att smycka badrummet med, samt att dom sprider goda dofter.
    Vårvädret är underbart, man njuter.
    Kramen.

    SvaraRadera
  23. Oj, så roligt att vinna så mycket fint! Grattis!

    Ja, jag har ett härligt jobb! För det allra mesta! Det enda tråkiga är nog att sitta och planera kundrutter i så fall...Själva planeringen alltså - att få ihop det så att de flesta man vill besöka på en dag kan och har öppet. Det är OTROLIGT tidslkrävande. Själva besöksrundorna sedan är ju bara HUR kul som helst!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Hej! Vad kul! Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  25. Men grattis till TVÅ vinster! Hur mycket tur har du?

    Glad vår och må så gott!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  26. Hej min vän..Tack för tassen hos mig..Ja tänk så glad man blir när man vinner. Så härligt. STORT grattis till dina superfina vinster hjärtat..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  27. STORT grattis vad roligt :) Ja det är väldigt roligt att vinna fina priser :)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)