torsdag 8 mars 2012

Ett vitt fluff denna kvinnodag...

Ja så vaknar jag denna torsdag den 8 mars med en massa snö.
Oja jättevackert...ja det ÄR jättefint. Men inte nu. Men det är smällar jag får ta.
En lugn och skön förmiddag ock snart skall jag åka och hämta min ena vinst. Mer om detta en annan dag :)
En fin vinst kom igår på posten. Tack snälla  Mandelhjärta för detta .)

Så snart bilen kommer hem skall det bli lite handling och ev. att åka och träna. Har ju inte rört på mig sedan influensa perioden.
I eftermiddag kväll blir det nog garderobsrensning hos dottern...YES!!! då hänger jag på låset. Alltid något som kan plockas med hem..hi hi.

Önskar er en fin torsdag ni alla underbara kvinnor


♥ ♥ ♥



19 kommentarer:

  1. Hej denna kvinnodag!
    Låter spännande med vinster alltid roligt, fast det är allt för sällan.

    Garderobrensning hos dottern också spännande, du kan ha hennes kläder, häftigt, då kan ju du få vårfint i din garderob, aldrig fel.

    Ha en skön dag

    Hälsning från Norrlands huvudstad Umeå
    Ann-Kristin L

    SvaraRadera
  2. Så glad man blir av din bild;) härliga blommor;) även här är landskapet vitt fast de stannar nog inte kvar så länge.

    Ha det så roligt hos dottern;)

    SvaraRadera
  3. ja här blir man verkligen på vårhumör även om snön kom..den är snart borta igen ska ni se! tack för titten hos mej,jasså du har vunnit lite också!! Visst är det såå kul..Kram på dej / GUNILLA

    SvaraRadera
  4. Det samma önskar jag Dig. Grattis till vinsterna!
    Hoppas Du får en trevlig kväll!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Oh vilken mysig blogg !!! Usch ja snö har vi väl fått nog av nu !?!

    Ha det fint
    // Anette

    SvaraRadera
  6. Grattis till din vinst! älskar gula tulpaner så underbart! hälsningar från ett snöigt Jönköping!kram Jessica

    SvaraRadera
  7. Oj...nu sitter jag och skrattar högt för mig själv!!
    Läste här hos dig just nu att det är Kvinnodagen idag! Hade ingen aning om det!!
    MEN, det kanske är därför som jag precis nyss skrev ett rätt så frispråkigt INLÄGG på en manlig blogg!!! hihihi ja jisses!, kanske var jag påverkad av almanackan...får kanske skylla på det, eller så så står jag för vad jag tycker, helt enkelt. ;)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Neeej, stackars alla ni som fått snö!!!
    Det vill man inte ha mera av nu, ser lite mulet ut här så vi får väl se hur det blir till kvällen. Hoppas verkligen att vi slipper!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  9. Inte mera snö nu heller....vi vill ha sooool;)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Ja det var en fluffig överaskning i morse...;)
    Hoppas du "fyndade" något trevligt i garderoben!

    Underbar bild, jag fick titta på den en extra stund:)

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Och nu fastnade jag vid den gula rosen igen... fniss. Jag älskar verkligen gula blommor!

    SvaraRadera
  12. Usch då...har du haft influensa din stackare...
    Vad vi hade för konstig släng vet jag inte, men det gick snabbt över och jag är redan på gång igen! Lilltjejen har varit hemma i 3 dagar, men nu är hon pigg igen och på gång till skolan imorgon!
    Vilken UNDERBAR header du gjort! Den lilla rosa vaxblomman är ju så bedårande!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Tack så jätte mycket!! JAg kämpar verkligen på!! :) Stor kram

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinsten. Snön var inte så kul att den kom, men men nu blir det varmare. Ha en forsatt fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  15. Vilka härliga gula tulpaner. Ja de kan behövas nu när våren kom av sig.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Det är ju inte så kul med snö nu, men det sköna är att den snart går igen - hoppas jag...

    SvaraRadera
  17. Godmorgon kära du! :) Hoppas du får en underbar dag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.
    http://nojjz.blogg.se

    SvaraRadera
  18. Ja, man blev lite snopen när man vaknade igår morse med allt det vita..men snart så är den här, vår eferlängtade VÅR! Ha en härlig helg önskar Torprosen!

    SvaraRadera
  19. Hihi, jag ärver kläder efter min dotter också ibland:)
    Kram.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)