fredag 23 mars 2012

En liten skönhet....

Den här lilla sötnosen hittade jag i gräsmattan igår. Räddade den från att bli nedtrampad, så den fick komma in i lilla flaskan. Trodde först det var doftviolerna som kom i gräsmattan men det är det ju inte. Kanske ett vackert litet ogräs.

Hoppas ni har det underbart i solen som i alla fall lyst på hörnan i flera dagar. Mina dagar rinner på med jobb, fika i solen och trädgårdspyssel och givetvis mina små må bra promenader och träning.. Sitter nästan inte vid datorn alls...mycket olikt mig. Men jag behöver väl det just nu.
Fast jag måste ju dela med mig av denna lilla skönheten i flaskan.

Önskar er alla en underbar helg och på söndag är det VÅFFELDAGEN...mums. Jag älskar våfflor ♥
Skall ni också äta våfflor ?

Må så gott ni alla goa och fina 




Många värma soliga kramar från lilla mig till er alla.


 

♥ ♥ ♥

15 kommentarer:

  1. Å så söt liten blomma. Ingen aning om vad det är men så söt. Ja att sitta vid datorn kan man behöva avstå ifrån då och då. Det behöver du :)
    Ha det gott vännen i solen och lugnet, kram Karin H

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Ja även ogräs kan vara fina!! Såå söt...
    Sonen fyller på söndag...på självaste våffeldagen....och trots att han fyller 19 så vill han äta våfflor...lite av en tradition...
    Ha en fin helg /Maria<3

    SvaraRadera
  3. Väldigt söt liten skönhet. Du gör rätt i alla skippa datorn, mycket bättre vara ute och njuta i solen. ;-) kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Vilken söting!
    Ja, det blir nog faktiskt våffel-fika på söndag!

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bärmhärtig vårlig enkel skönhet. :)

    Ha en vårskön helg.

    Mycket fina bilder.

    SvaraRadera
  6. Ha en skön helg Du oxå! Våfflor....ja, så klart. Jag älskar allt vad pannkakor och våfflor heter. Inte missar man ett sånt tillfälle. Fniss..
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  7. fin liten blomma och fina bilder på den. Ha en skön fredagkväll

    SvaraRadera
  8. Våfflor ska ätas så klart!
    Om det blir på Söndag eller någon annan dag vet jag inte än.......är så gott så det kan jag äta ofta.

    Solig helg på dig,
    Kram Anneli,

    SvaraRadera
  9. Så söt.... tänk vad ett litet ogräs kan lysa upp tillvaron :-)
    Ha en trevlig helg.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  10. Men vilken söt lite blomma, visst är det härligt denna tid;)
    Önskar dig en härlig dag och mums för våfflor

    SvaraRadera
  11. En så härlig liten blomma! Vi har inga blommor ännu eftersom snön ligger ganska djup men om några veckor är det nog annorlunda här också.

    Ha en fin helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  12. Härligt med alla dessa vårblommor, har idag hittat flera stycken.
    Ha en fin helg/kram

    SvaraRadera
  13. Ja våren är verkligen här! Knoppar och blommor! Men rosorna torkar ihjäl i mina krukor. Hade glömt täcka dem för vårsolen...

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  14. Tittar in för att önska dig en fin söndag! Tur att du räddade den lilla söta blomman, så glad man blir nu för varje litet vårtecken =) Kram Petra

    SvaraRadera
  15. Mjau, min Stora matte säger att den lilla blomman heter teveronika! NosPuss Wikki

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)