torsdag 16 februari 2012

Vem vann ?..............

Spännande spännande vem vann farmor Hildas spetsar och de gamla fotona...
Tänk när jag sitter med er alla goa deltagare framför mig och förbereder en dragning...så känner jag en härlig spänning....vem VINNER !!!
Tack alla goa som ville vara med här i Hörnans utlottning.  
Jag änvänder mig av Random.org.

Grattis till Pigekammeret. Hurra Hurra.
Maila mig din adress så skickar jag din vinst !

Skickar med en härlig gul ros till vinnaren och till alla er andra idag....♥ ♥ ♥

Gula rosor är faktiskt min favorit blomma tror jag bestämt. Har upptäckt att jag gärna dras till gula rosor, gula tulpaner ....det måste ju betyda att jag har en viss förkärlek för dessa eller hur.
Jo men visst jag gillar alla blommor och färger MEN just dessa återkommer alltid här hemma.
Nu snöar det och är ganska kallt och vackert där ute denna torsdag...

Må väl alla i Blogglandia....:)



16 kommentarer:

  1. Gula rosor är underbara!
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Här kommer en till som tycker om gula rosor.Fiiint.Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för rosen och grattis till vinnaren :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren!
    Tack för den fina rosen vännen :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  5. Det är mysigt med alla fåglar. Vi har lite olika sorter här.
    Kvitter på morgnarna... det älskar jag.
    Härlig bild.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Gula blommor lyser som små solar och det kan vi behöva nu när det är så grått och trist väder.

    Ha det gott .

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. GRATTIS till vinnaren! Lyckliga du! Ja här är det snö i massor igen,nu har jag lessnat lite...Ha en fin kväll Maria! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  8. grattis till vinnaren! Gula rosor o gula tulpaner är fina!!!så tackar för den gula rosen!

    SvaraRadera
  9. Mange tak for lykønskningerne ... Så vandt jeg endelig ...
    Og hvilken skøn gevinst ... TAK TAK ...
    Stort kram fra Pigekammeret - Dorthe

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnaren och tack för den vackra gula rosen.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. Ja gult är absolut inte fult, utan en färg som man blir glad av !
    Grattis till vinnaren & tack för rosen !
    Ha det gott !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  12. Vilka vackra vinterbilder nedan och du, du måste bara testa dumle-moussen om du är en choklad-lover, tror den kommer att få höga poäng. Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Grattis til den lykkelige vinner!

    Så vacker gul ros:o)

    Helenekram

    SvaraRadera
  14. Grattis till lycklig vinnare.

    Gult är soligt och värmande. Gillar också gult. :) Och många andra färger förstås.

    Ha en ljuvlig gul-lig kväll med dina kära.

    Sanna

    SvaraRadera
  15. Gult känns så fräscht och är väldigt snyggt på blommor.Ha en fin fredag och helg för den delen,kram!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)