tisdag 21 februari 2012

Sover du gott ?..........

Ja just det, sover DU gott. Och känner dig utvilad och redo för dagen.
Har hittat en blogg som bland annat har en sovskola...
Kolla in här på Hälsokick. En härlig hälsoblogg.

En god hälsa med god sömn gör ju också att vi kan Njuta av Livet. Eller att göra det så bra det bara går i alla fall.

♥ ♥ ♥



Den här bilden kommer från denna bloggen. Gå in dit och titta på en massa skojig och annorlunda styling.
Hittade bloggen hos en av mina favorit bloggar HWIT BLOGG

Idag skiner solen här hemma och snön som kom igår är nu borta.

Sov gott nu mina vänner till kvällen!


13 kommentarer:

  1. Så intressant! Det kan vara nåt att kika på. Jag ska genast titta in där. Tack för tipset och ha en mysig fortsättning på dagen.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Hej söta.. Ja du de sovrummet sover man nog gott i. Men visst är det superviktigt att ha ett bra sovrum. Lagom mys och skönt. Sen har jag ju den ovanan att sova med öppet fönster. Känns som jaj inte får luft om jag inte har de och inte kan jag sova heller. Gillar lite kyligt och att man för krypa under täcket...Sov gott vännen

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder. Tack för en vacker stund.Kommer gärna på besök hit igen. Önskar dig en fin vecka.
    Elisabeth
    Punctum saliens

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken härlig säng. Där skulle jag sove som en prinsessa.
    Tack för allt fint du skriver.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Ja, i den sängen skulle jag verkligen sova gott.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  6. Sover gott gör jag allt men i den sängen skulle jag nog sitta vaken och bara njuta.................

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Vilken fin blogg du har. Du kommenterade ett sömninlägg hos Joanna, där hittade jag dig. Sova är ett problem för mig. Varken för lite eller för mycket men om jag inte får min sömn kan det förstöra flera dagar för mig. Så spikmattan är tidvis min bästa vän.
    Hoppas jag får komma tillbaka, är ny i gamet och kikar in lite här och där. Kanske jag får se dig hos mig också en vacker dag ;-)

    SvaraRadera
  8. Har sällan sömnproblem, men det förekommer om hjärnan har för mycket tankar att reda ut.
    Med en sådan säng skulle man sova som en prinsessa, så fint, så fint.
    Kramen

    SvaraRadera
  9. Eftersom jag är lite av en nattuggla så är jag faktiskt ganska så trött när jag hamnar i sängen o då brukar jag somna snabbt, sen vaknar jag lite fram o tillbaka beroende på hur mina leder mår;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  10. Det där med att sova gott går i vågor, men när jag väl somnat sover jag väldigt gott. Just insomnandet kan vara besvärligt och så har det varit hela mitt liv, tydligen även som nyfödd och hela tiden sedan dess......jag ska titta in på dom rekommenderade bloggarna, alltid roligt med något nytt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Sen jag började att jobba natt, har jag svårt att sova om jag går och lägger mig för sent.
    Men när jag väl somnar sover jag som en prinsessa :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  12. Vad snällt av dig att länka! Hoppas någon hittar något som passar =)

    Sv: Pensionärsvarning eller inte, det ger mycket mer än att gå utan!

    SvaraRadera
  13. Hej! Jo jag sover ganska gott om natten ZZZzzzzz !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)