onsdag 8 februari 2012

Romantik piff....

Nu har jag aldrig visat typ min outfit på bloggen eller mina kläder.....
Inte så mycket att skriva om tycker jag. Fast idag gör jag ett litet undantag.
Gillar romantiska inslag i min klädstil. Gärna blandat med jeans eller skinn tex.
Lite mix av det lite ruffiga och romantiska. (Fast just nu är jag inte så piffig här vid datorn...hi hi)

Det var också så himla kul att fota det här, inget jag gjort förut ju. Och att skoja till det lite.










Mina nya vår och sommarskor....


Vad har ni på er....kanske som jag, vilket just nu är mysbralla och en topp. Med schollstofflor på fötterna.

Väldigt romantiskt.

Må väl  ♥ ♥ ♥

23 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, ser så vårligt fräscht ut;))

    Ja du, här sitter jag i mina fodrade tights (supervarma o sköna), fårskinnstofflor o en svart fleecetröja med håret på skaft;))

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och skön stil! Jag gillar också att blanda jeans o spets eller skinn och spets, guld och pärlor. Tufft och romantiskt :)Fast just nu har jag jeans o farfars tröja o tjocka sockor.

    SvaraRadera
  3. Ja, ungefär så ja, haha. Hur står bara mannen ut??? Men du visar upp mycket fint här. Jag är nog mest jeans och tröjmänniska. Tyvärr!!
    Hoppas du har en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Jag är inte heller så "bekväm" med att visa dagens outfit ;) Brukar bjuda på mina klänningar, i alla fall ;)
    Så väldigt fina bilder du fått till!
    Gillar oxå romantiskt blandat med tufft! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, såååååå fina skor
    VILL jag oxå ha.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  6. Huvudsaken är att man känner sig bekväm. Bilderna var fina talar sitt eget språk.
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Hej! du skulle se mig nu! ha ha håret på ända o gamla jeans o datorn i knät!men längtar efter mina blommiga sommar skor o färg i ansiktet o en tunika i lite romantisk stil ;) kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Fina bilder:)Nu när sommarkläderna från Spanien är tvättade och undanstoppade i väntan på sommaren så gäller jeans.Jag verkligen älskar sommarkläder och skulle vilja ha det jämt,men det går ju inte när man bor i årstidernas land.Fina,somriga skor,kram på dej <3

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga vårfina bilder du bjuder på! Både igår och idag!

    Skön fortsättning på veckan!

    Anncathrine

    SvaraRadera
  10. Jätte fina bilder, fina saker. Hur gör du med bilderna för att få den så där 4 ihop?? Ha en skön kväll. Kram Mímmi

    SvaraRadera
  11. Det första jag gör när jag kommer hem så slänger jag av mig bh:n och jeansen och på med mysbrallorna.Så gott att hasa runt i...
    Kramiz.

    SvaraRadera
  12. Hej Maria,

    Hihi det där känns igen. Ska jag bara vara hemma strosas det omkring i mysbyxor, tjock tröja och håret på sne´.. så skönt så!

    Skinn och pärlhalsband blev ju riktigt snyggt ihop. Mjukt och tufft på samma gång.

    Kramis Sanna

    (visst har hon ett förtjusande hem och trädgård, Carolyn Aiken)

    SvaraRadera
  13. Åååå tack nu fick jag till det med bilderna, nu ska jag bara hitta texten på bilderna. Tusen tack, det var supersnällt. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  14. Du kan hämta en award hos mig! Du hittar den här: http://mandelhjarta.blogspot.com/2012/02/award-igen.html
    Det är du värd! :)

    SvaraRadera
  15. Fina foton skapad med fantasi. Jag är då inte romantisk här jag sitter vid datorn, jeans och en pippitröja är min outfit i dag, snart byts den mot min natt outfit, en härlig flanell pyamas, då sover jag så skönt.
    Kram och god natt.

    SvaraRadera
  16. God Morgon Maria, just nu sitter jag yrvaken i min morgonrock som senare under morgonen kommer att bytas till Landstingets arbetskläder:)

    Din outfit är jäTtesnygg! KRAMAR Helena

    SvaraRadera
  17. Hej Maria
    Ohh va jag känner igen mig.. Jag är en riktig mysbyxperson!
    Men klart man vill piffa till sig emellanåt :))
    Fina bilder.

    Ha en fin torsdag.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  18. Så jättefina skor, jättevackert med blommor.
    Och fina pärlor och tyger i dina kläder, så fina
    bilder du tagit. Men såklart det blir mysbyxor
    hemma en ledig dag.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  19. Tack för kommentarerna
    och välkommen som följare.
    Vilken tur att du hittade mej
    så jag hittade din fina blogg:-)
    Dagens här är totaly myskläder och
    intagning av soffläge.
    Tänker inte sticka ut näsan utan för dörren,
    möjligen för att hämta in posten i så fall.
    Har fått nog at motion utomhus för i år känns det som :-)
    Må så gott
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  20. Kikar in och ser att ni har sköna temperaturer.Här är det på väg till mildare väder och solen skiner och snön lyser vit,det är så vackert.
    Spännande att få se vad du har för bilder idag,ha en fin dag,kram:)

    SvaraRadera
  21. Vackra blommiga sommarskor! På mina egna fötter har jag ett par varma, sköna och lagom ingångna fårskinnstofflor.

    SvaraRadera
  22. I would love to walk a mile in your sweet summer shoes! :)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)