torsdag 9 februari 2012

The love of animals........♥

Redan som barn fostrades jag att älska och respektera djuren.  Något jag fört vidare till våra barn.
Maken är uppväxt på samma sett. Så i vår familj är vi stora djurälskare med andra ord.

Det finns inget underbarare än ett djurs kärlek och tillit. Och att ge denna kärlek till våra fyrbenta vänner.


Helt underbara.... Lilla Maja till vänster som numera bor hos dottern. Hennes lilla bror till höger.


Våran lilla Leia...♥ som ger så mycket kärlek


Den bilden tycker jag bara är sååå söt. Den förmedlar kärlek





Och dom älskade hästarna...vilken kärlek en mjuk mule kan ge.
 

Till sist ett ♥ till vår vackra änglakatt Attila som var Leia's bror.
Vi saknar dig du underbara ....



Må så gott ♥

20 kommentarer:

  1. Djur är verkligen härliga.Och får dom lite kärlek så får man massor tillbaka.Har haft både katter och hund men nu får jag kela med son och dotters hundar.Och ett barnbarn har också en lite hund.Kram

    SvaraRadera
  2. Det är berikande och lärorikt med djur! Jag är uppväxt på bondgård och har även arbetat på bondgård och min dröm var att gifta mig med en bonde men så blev det inte. Men djur är viktigt! Kärleksbilden på de två katterna gör mig tårögd!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vilka underbart fina katter, vilka härliga ögon;))


    Håller med dig, sååååå mycket kärlek man får av sina djur, delad kärlek är dubbel kärlek;))

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara kissar!Speciellt den grå med blåa ögon,han är för gullig:)Hälsninar/Susanne

    SvaraRadera
  5. Åååå vilka raringar!!! Vad gjorde man utan dessa????? Livet vore alldeles tomt utan mina två!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Jag håller verkligen med dig. Djur är bland det viktigaste i livet och här värnar vi om dom och deras välmående. Dina djur är heelt underbara! Vad är det för ras på dom blåögda skönheterna. Sorgligt att den ena inte finns längre.
    Ha en fin kväll och må så gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  7. Att som barn få växa upp med djur i närheten är en gåva.
    Så goa katter ni har, och vackra hästar. Just nu är vi
    utan hund här i huset, men jag passar sonens titt som tätt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Lustigt att du skriver detta just nu för jag har legat på golvet långsides med vovven och samtidigt klappat den ena av våra katter och hållit ett långt anförande ut i luften hur underbart det är att man har dom små husdjuren, det är inga djur, det är varelser!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Visst vore livet mycket fattigare om man inte hade sina djur !
    Under åren har många olika sorters djur haft sitt hem hos oss.
    - Har också haft katter, men tyvärr blev både mannen i huset och en av sönerna allergiska :( Om jag fick bestämma ( och hade ork ) hade vi nog haft ett Noaks ark här ;) !
    Skickar en puss till era sötingar !
    ...Och en kram till dej !
    Anneli ♥

    SvaraRadera
  10. Ja, djuren är bland det bästa vi har! Så fina dina katter är!
    Vi har ju ingen hund längre men vi har vår inflyttade kisse. Det är ett sådant sällskap och man har ju alltid någon att prata med.

    Ha en skön kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  11. Herlige bilder! Skal ta godt vare på dyra våres!

    SvaraRadera
  12. Fins inget som kan sprida glädje som djur, dom är alltid glada och ger så mcket av sig själva, vi är skyldiga dom respekt och god omvårdnad så länge vi har dom med oss. Har ni hästar också ? Så många härliga foton..........
    Kramen.

    SvaraRadera
  13. Åh dessa ljuvliga djur;) vackra katter ni har.

    Önskar en trevlig helg

    SvaraRadera
  14. Hej! När jag bodde hemma hos mina föräldrar så hadde vi hund under hela tiden. Det var olika raser och färg men jag kommer ihåg att det var labrador och schäfer som vi hade. ha en fin dag !

    SvaraRadera
  15. Så söta kattungarna är.. :)

    SvaraRadera
  16. Vilken fin blogg du har:) ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  17. Kikar in och önskar dig en fin helg vännen :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  18. Åh vilka söta djurbilder. Älskar de fjuniga kattungarna <3 kram

    SvaraRadera
  19. Sicka härliga bilder du visar.
    Katter det e en förtjusning här hemma. Sofia älskar hästar.
    Mmmmmmm Kram och ha en kanon helg Antonija

    SvaraRadera
  20. Så sant som det är sagt! Djur är ett måste för att ett hem ska kännas ombonat!! Vi önskar en fin helg! kram emelie och elin

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)