tisdag 7 februari 2012

Life Is Beautiful

Life Is Beautiful eller hur.....

Nu tror ni väl jag fått fnatt eller hur. Sådana här inlägg i denna färgskalan brukar jag ju inte ha....
Men kände för att vara lite galen idag.
Den här bilden bland många andra hittar jag hos just Life is beautiful som har en sida på FB. Det kan vara allt möjligt från detta gull gull till otroligt vackra och annorlunda foton. Ett tips om du har FB är att titta in där.



Tänk att jag hittade ram med skall det vara så skall det...hi hi
Fast detta är egentligen inte min gulli gull smak. Men måste bara visa dessa bilder. För visst är det lite gulligt ändå:)
Och jag har ju lovat er kärlek och ROMANTIK denna veckan.

Själv är jag väldigt romantisk av mig. Är ni ?

Nu har jag gjort bort mig......fick för mig att det var Alla Hjärtans dag idag....alla hästar inte hemma i stallet helt klart denna tisdag. Ligger en hel vecka före min tid. Men det bjuder jag på :) Så ni som läste mitt inlägg om denna ♥ dagen får vänta en vecka till.

Kramar från en snurrig hörna ♥

♥ ♥ ♥

20 kommentarer:

  1. Härligt! Kör i vind - hjärtans dag eller inte, kärlek o romantik kan man inte få för mycket av. Kram!

    SvaraRadera
  2. Mysigt tema :-) väldigt fin tekanna, vart har hon hittat den? kram

    SvaraRadera
  3. Du kan väl fira en alldeles egen hjärtans dag.Kram.

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!
    I oss kvinnor finns det alltid en liten flicka, ljusrosa är så vackert.
    Kärlek och romantik det är viktiga saker här i livet.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ha...ha...så det kan bli,men vackra bilder tackar man inte nej till en kylslagen dag som denna:)Man blir verkligen sugen på sommar nu:)Du är duktig med dina bildarrangemang,kramen:)

    SvaraRadera
  6. Åh vilka romantiska bilder ! - Man blir alldeles (s)kär ;)
    Alla hjärtansdag eller inte... Så klart att man ska visa sin kärlek varje dag och spontana överraskningar är roligare, än på vissa förutbestämda dagar !
    Ha en härlig dag !
    Kramar ♥ Anneli
    - Välkommen att vara med i min utlottning som startar i dag !

    SvaraRadera
  7. Hej Maria,

    Jättevackert kollage du gjort. Jag råkar veta vem som tagit dessa foton och om du vill se mer av det romantiska inslaget ska du besöka Carolyn Aiken med bloggen Aiken House & Gardens - warrengrovegarden.blogspot.com Hon bor på vackra Prince Edward Island där Anne på Grönkulla är inspelad.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  8. Läckert... känner hur romantiken värmer mig! KRAM Anna

    SvaraRadera
  9. Hej Maria,

    Är inte alla tisdagar kärleksdagar? Är inte alla veckor full av romantik? :) Vi måste ta tillvara på all tid för skön kärleksfull värme. Tycker du gör helrätt. Fira hela veckan.

    Vad fint du har. Vad roligt att du snubblade över min blomstertröskel. Min dörr är alltid på glänt bara att kika in när du har lust. Välkommen.

    Ha det fortsatt romantisk tisdag. Sanna

    SvaraRadera
  10. sååå fint jag har oxå alltid gillat rosa , å nu vill jag ha färger blandat med de vita

    SvaraRadera
  11. Sådana kannor är helt underbara! Man bara längtar till sommaren och fika i bersån!

    Kramar

    SvaraRadera
  12. "skratt" Det borde väl vara alla hjärtans dag varje dag :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig färg på din bild ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig bild! Jag är alltid fascinerad av sådana romantiska färger. Nu längtar jag till sommar och afternoon tee:)
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  15. Härliga färger på bilden, allt är inte bara svart och vitt, något måste bryta av det hela, älskar dina färger på bilden, underbart.
    Kramiz

    SvaraRadera
  16. Satt o funderade till lite grann, om jag hade missat nåt, men skönt hihi det hade jag alltså inte;))

    Men sköna bilder o hjärtan o värme det vill vi ha mycket av;))

    Tror att jag ska ta o kika in på den där sidan;)

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  17. Fina bilder och kärlek behöver vi varje dag :)
    Ska klicka in mig och titta på sidan
    Kram Maria

    SvaraRadera
  18. Det är kul när man blir lite wild and crazy ibland och att man blandar ihop veckorna är väl inte konstigt, jag har ingen aning om var jag befinner mig i kalendern numera.....Det blev ju väldigt fint ditt arrangemang! Agneta kram

    SvaraRadera
  19. Alla♥dag kan vi väl ha lite nu och då tycker jag, mysigt :)
    Ha en fin dag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  20. Det gör väl inget, lite romantik och "gulli gull" behövs även andra dagar. ;)
    Bilden var iallafall supersöt tyckte jag! :)
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)