söndag 5 februari 2012

Kärlek och Romantik....

Årets första tävling!
Mitt i smällkalla vintern ska vi nu sprida lite värme och kärlek till varandra, välkomna att börja dela med er av era kärleksfulla bilder!


Så står det på Fototriss sida idag.
Tävling ja jag kan ju försöka, och temat tycker jag passar bra eftersom det ju är alla ♥ dag på tisdag.
Coolstuff står för ev. vinster.

Så här kommer lite Kärlek & Romantik från mig.symboliserar ju kärleken. Och kärlek finns överallt, att ge kärlek, att kunna ta emot kärlek, kärlek mellan människor, kärlek till djuren....ja kärlek till ett ting...ja så mycket kärlek det faktiskt finns. Även om man inte kan tro det ibland i vår hårda värld.


är ju mitt signum som ni vet så det kommer att bli en hel del kärlek och romantik från mig denna vecka.

Önskar er allt gott denna söndagskväll med en massa varm kärlek från mig till er.

♥ ♥ ♥



26 kommentarer:

  1. Hjärtevarmt inlägg här hos dig i dag :) ♥

    SvaraRadera
  2. Underbart med Kärlek mella allt som finns.. Hjärtan i alla de former o material är fint och jag har oxså liknande som du visar.. jag kan knappt se de dom i butikerna.. måste ha :) Härligt vacker bild :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina ord! Kärlek kan man varken få eller ge förmycket av!

    Ha en skön vecka!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  4. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Ha en skön vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Gott att höra att kärleken frodas och gror!
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Önskar dig också allt gott, ha en underbar vecka.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Finns väl inget bättre än kärlek till allt och alla...

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Hjärtan och kärlek kan man inte få eller ge för mycket.
    Önskar dig en kärleksfull kommande vecka, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  9. Hej söta..Ja du kärlek kan man aldrig få för mycket av inte heller hjärtan, Och utan hjärtan kan vi inte leva. Önskar dig en fin vecka med massor av kärlek och fina hjärtan...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  10. Härligt med en kärleksvecka, det är ju snart alla hjärtans dag också! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  11. En helt underbar bild, finns det nåt finare än röda hjärtan;))

    Det värmer o gör gott;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  12. Så fint trissat! Väldigt bra fångat tycker jag.
    //Anki

    SvaraRadera
  13. Kärlek är underbart :) det kan man inte få för mycket av!
    Ha en fin dag vännen♥
    Kramen♥

    SvaraRadera
  14. Jätte fin bild som speglar kärlek och det måste vi ju alla få en drös av ibland. Ha en fin dag/kram

    SvaraRadera
  15. Fotot symboliserar kärlek perfekt.
    Tack för kamera tips. KRAMAR Helena

    SvaraRadera
  16. Hej Maria !
    Vilken härlig bild av det som symboliserar det viktigaste i livet... Kärlek !
    Ha en härlig dag !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  17. Vilken fantastisk bild och fint budskap!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  18. Visst är kärleken härlig.
    Snyggt gestaltat med dina hjärtan. :-)
    Tack för din kommentar.
    Jag önskar dig en riktigt fin vecka Maria. :-)

    SvaraRadera
  19. Önskar dig en mysig & kärleksfull måndag ♥
    Kram♥

    SvaraRadera
  20. Og et kærligt krm til dig ♥
    Birgitte

    SvaraRadera
  21. Rolig kombination, härlig bild, stjärna i kanten av mig.

    SvaraRadera
  22. Vad vore väl livet utan kärlek! Fina hjärtan!

    SvaraRadera
  23. Kärlek är jätteviktig och det behöver inte enbart vara kärleken mellan man och kvinna....

    SvaraRadera
  24. Härligt :) Hoppas du haft en mysig kväll!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  25. Vilken fin bild! Lycka till!

    SvaraRadera
  26. Vackra hjärtan och snyggt foto:).

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)