fredag 3 februari 2012

Kalla bilder på fredagen......

I dag är det fredag och en vecka har gott fort. Har haft lite bök med min nacke igen...så jag var på behandling i veckan. Så skönt...men nacken sitter fast, så han vågade inte röra mera. Så det som gäller nu är styrketräning och stretcha. Jag går ju oftast på rena Friskispass och Core. Men nu får jag allt lägga in mera styrketräng.
Många promenader har det blivit i det fina vädret. Igår var jag nere vid vår vackra sjö Mjörn och fotade sen eftermiddag, när solen ligger så lågt. Men va KALLT det var att stå där och fota.
I natt var här -16 grader och nu skiner solen...säger bara VACKERT ♥

Så min lilla hälsning till er inför helgen är KALL men med varma tankar.








Många kramar till er från mig.

 
♥ ♥ ♥


34 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder, man riktigt ser hur kallt det är;))

    Här har vi 22 grader nu, friskt o skönt, fast det tycker inte vår vovvsing, så idag skippar vi promenaderna;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder från vår vackra sjö!
    Förstår att du frös om tårna ....................

    Vackert idag med den tunna snön som faller.

    En skön helg till dig,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder!

    Kikar in och önskar en riktigt skön helg! Jag ska jobba:(

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Waooooo,otroligt vackra Foto ♥...
    Hoppas nacken känns bättre för dig!
    Trevlig Helg/Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Otroligt vackra bilder och kylan känns nästan! Riktigt kallt har vi också, trots att solen skiner!
    Hoppas att det fixar sej med nacken!
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Du har fixat det igen...JO så vackra bilder och verkligen fångat kylan. Må väl och en trevlig helg. Mimma som ofta och mycket följer din blogg..älskar den !

    SvaraRadera
  7. Hej Maria.
    Tack för din hälsning. -16, det verkar lite just nu, men om du bor långt söderut så har ni fuktig luft och då blir det väldigt råkallt, vad jag förstår, var bor du, bor du i Skåne?
    I alla fall så är det väldigt vackra bilder som du bjuder på.
    Kan det vara bokträd?
    Ha en fin helg.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  8. Brrr.. Vilka kalla bilder.. Men oerhört vackra.
    Vi har också väldigt kallt plus att det blåser småjävlar som man brukar säga :))
    Helgen ska bjuda på ännu kallare sägs det så vi får mysa in oss :))
    Ha en underbar fredag.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Oj vilka vackra naturbilder. Måste ha varit kallt burrrrrrrrrrrrr. Önskar dig en trevlig helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Vackra bilder ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  11. Hoppas du blir bättre i nacken snart för det är jobbigt med ond nacke. Man tror inte man använder nacken så mycket som man gör, men det har jag märkt att den är med nästan överallt!!!
    Så vackra bilder du tagit, konstigt att det ska behöva bli så väldans kallt för att det ska bli så väldans vackert! Fast det är fin annars också.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Jag önskar dig också en trevlig helg och hoppas nacken blir bra. Vilken fin vårheader Du fixat!
    Ha det så gott!
    Carin

    SvaraRadera
  13. Åh så vackra bilder!

    Ha en skön helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder...Hoppas nacken blir bra nu då! Här är det kallt ca 12* minus o snöat lite..kramis Gunilla

    SvaraRadera
  15. Vilka vackra vinterbilder från er sjö :).
    Och sså fint du gjort med alla svarta ramar i din trapp, något sånt skulle kanske göra sig hos mig.
    Ha en bra helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  16. Så fina bilder du visar. Ha en härlig helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  17. Ja det är kyliga dagar nu, det är man inte van vid i våra trakter -15* var det förra natten, tror det blir kyligare denna natten. Mjörn är en vacker plats, alltid kul att fota vid vatten. Fina foton blev det för dig i dag.
    Ha en fortsatt fin helg.
    Kramen.

    SvaraRadera
  18. Åhh så vackra bilder,, låter inget vidare med nacken hoppas det löser sej!
    Ha en fin helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  19. Jag ska nog också träna friskis och svettis. Behöver en regelbunden träning.

    SvaraRadera
  20. Vackra bilder, Maria! Visst är det härligt med vintern när snön får bli kvar och solen skiner, men fyra minusgrader kan räcka, tycker jag... =) Hoppas det blir bättre med nacken! Må så gott! Kram Petra

    SvaraRadera
  21. Superfina bilder! Kul att du går på Friskis, jag ledde själv pass där tidigare =)

    Sv: Det låter som ett bra kvällsmål!

    SvaraRadera
  22. Underbara vinterbilder! Hoppas nacken ger med sej,känner jag utav just nu också.Får väl ta nån behandling kanske...ha en fin lördag Kramis Gunilla..

    SvaraRadera
  23. Fina vinterbilder!
    Visst är det kallt och då är det skönt att vara ledig och hålla sig inomhus.
    Här är det 20 minus grader.
    Ha en fin kväll!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  24. Gillar dina fina vinterbilder! Det var ett tag sedan jag såg öppet vatten... här är det tjock is nu med temperaturer på närmare -30 under senaste veckan.

    Varm kram Gugi

    SvaraRadera
  25. Kul att du vill vara med i min utlottning och välkommen som följare på min blogg.
    Vilka fina bilder du bjuder på.
    Ha det gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  26. Vilka vackra bilder Maria!

    Hoppas din nacke känns bättre nu..

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Tack för titten i min blogg alltid kul med nya besökare. Vilka fina vinterbilder du har tagit, nu ska jag kika vidare i din blogg.
    kram Annika

    SvaraRadera
  28. Fantastiskt fina kort.. Vatten blir vackert på bild & solens som gnistrar.. Bilderna utstrålar lugn & harmoni tycker jag..

    Synd att du är sämre i nacken, hoppas du får ordning på den...

    Ha en fin söndag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  29. Tittar in för att önska dig en fin söndag. Hoppas att allt är bra.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  30. Här är också kallt -15 grader. Vackert men kyligt:) Önskar dig en finfin söndag och fotona är så vackra.

    Nu är jag nyfiken, men vad fotar de med för kamera!?

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  31. Här är det bara -13 idag. Rätt ok jämfört med igår. ;)
    Fina bilder du visar. Det är så vackert när det är så kallt.

    Hoppas nacken är bättre.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  32. Vilka vackra bilder!
    Den här kylan är bäst på bild tycker jag.

    Önskar dig en bra vecka
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  33. For noen utrolig flotte bilder!!!
    Ren magi!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)