onsdag 15 februari 2012

Hej du vinterland....

Hej gott folk...så kom då mera snö. Så jag tänkte att nej inget snöinlägg......jo det blev ett snöinlägg för det är så vackert.
Och jag gillar ju faktiskt snön, även om våren väntar runt hörnet. Det ät ju bara februari så vintermånad är det ju, trots att vi väntar och väntar på våren. Men lugn den kommer.
Så det blev lite vinterland, för visst var jag ute i snön och fotade lite.


 Ser ni hjärtat på stammen...♥


Det är vackert............♥ så det så !


Den rosa vårljungen under ett fint snötäcke.
Den här bilden gillar jag....♥ Det skira rosa och det kalla.


En bra investering är dessa broddar från Intersport. Dom sitter perfekt och greppar super duper.
Dom är avsedda för jogging så dom håller måttet :)

Igår kväll regnade det lite smått och mycket snö smälte bort. Idag är det en helt strålande dag med sol och klarblå himmel. Efter jobbet nu på förmiddagen åt vi lunch och sedan kaffe med näsan mot solen i trädgården. Lilla ansiktet behöver få sig lite färg...just nu något blekgrå nyans om jag inte fuskar lite vill säga :)

Härom dagen var vi på bio..så mysigt och alldeles för sällan.
Varför är det så egentligen. Denna gången var det Hamilton vi såg. Jättebra film, så har du inte sett den så gör det. Om inte annat för Persbrant Hi hi...

Nu skall jag återgå till lite mera sol tror jag, så må så gott ni alla rara.

♥ ♥ ♥









27 kommentarer:

  1. Ja, vintern må vara vacker och det är ju februari så den funkar nu. Men det är lite jobbigt och kallt så jag längtar tills snön försvinner för gott och det börjar bli grönt.

    SvaraRadera
  2. Ja idag har jag och sonen suttit på trappan med varm choklad och bara njutit av solen, även om snö är vackert så är grönska ännu vackrare :)

    kramen

    SvaraRadera
  3. Så vackert ute!
    Men vi har fått så mycket snö så nu får det gärna vara bra, fast det är bra motion att skotta! =)
    Vilka vackra bilder i din nya header!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra vinterbilder du bjuder på :)
    Här har det snöat ännu en gång, så jag och spaden har varit kompisar en stund!
    Medans Izor satt och kikade medans matte skottade.
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  5. Underbara vinterbilder :).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara så underbara bilder bjuder du på idag.Härligt att gå på bio.Persbrant är ju klar favvo!Ha en skön kväll vännen.Kram Rita ♥

      Radera
  6. Så vackra bilder! Idag har vi också haft jättefint väder, nej aj, en sån kall vind.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Underbara Vinterfoto &..Ett sådant ♥ på stam har vi ett eget :)
    /Kram ffån mig!

    SvaraRadera
  8. Halloj vännen
    Vackra vinterbilder du visar,va duktig du är att fotografera:)
    Men jag är som många ,vill ha vår nu!!
    Ha en fin kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  9. Vackra vinterbilder. Snaaart är det vår. Ha en bra kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Ja vilken vinter vi fick igen :-)
    Men idag klagar jag iaf inte.. UNDERBART väder :-) strålande solsken & VARMT.. takdropp & man riktigt känner att våren kan vara på "g"

    Ha en fin kväll!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Det är så här det skall vara, snö och sen smälta bort av solen. Underbara bilder...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Ja, snart är det vår! Har haft planer på att se Hamilton, ja jag erkänner...Persbrandt lockar nog lite också:)

    Ha det fint ikväll...KRAM Helena

    SvaraRadera
  13. Så fina bilder du bjuder på! Jättehärliga vintermotiv! Skönt att det inte är så kallt men nu börjar jag längta till våren! Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  14. Jag känner mig kluven till det här med snö. Spontant tänker jag "usch och fy", men å andra sidan blir dagarna ljusare och det är ju riktigt stämningsfullt när det snöar.
    Vackra bilder bjuder du på iallafall!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  15. Fina vinterfoton, jag är också en vinter älskare, mera vitt skall det komma så på med broddarna, inga benskador tack !
    Kramelikram

    SvaraRadera
  16. Drodder under skoene er veldig lurt! Kjempe fine vinterbilder du har tatt, og jeg så det hjertet i treet. Veldig søtt!

    SvaraRadera
  17. Underbara vinterfoton, för visst är det vackert med vintern, där kan vi inte säga annat)

    Nu har vi 11 grader kallt o jag får en sån där känsla av att det kommer att vara superfint väder imorgon, kanske lite sol till och med;)

    Låter skönt det där med att sitta o fika i trädgården;))

    Om jag ska fika i trädgården så får jag sitta i snödrivan;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  18. Såååå ljuvliga vinterfoton du tagit...
    De gör att jag inte tycker att vintern
    är så jobbig :-)
    Broddar är ju en billig försäkring
    för att inte trilla i halkan....
    Ha det gott vännen!
    Kram Anita K

    SvaraRadera
  19. Hos oss har det minsann vräkt ned snö hela långa dagen idag. Fast jag har ju bara kollat in den på håll genom fönstret förstås ;O) Håller med om att det är vackert med allt det vita i träden! Låter skönt att få ta en kaffe ute i gassande sol... den börjar värma allt mer nu och ååh, så efterlängtat!!!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  20. Sköna bilder! Jag såg Hamilton i helgen. Den var ju riktigt bra. Tiden gick fort och jag ville se mer av både film och Persb!/Kram

    SvaraRadera
  21. Men visst är det vackert, snön. Åh du gör verkligen de vackra rättvisa med dina underbara fotografier, så duktig du är med kameran. Åh hamilton, jag vill också se hamilton fast med småbarn i huset så blir det lite omständigt med barnvakt och allt, ja ja det kommer väl på dvd så småningom;)

    Önskar dig en ljuvlig torsdag

    SvaraRadera
  22. Hej! Vackra bilder du visar. Här har vi varit förkylda men nu så känner vi oss bättre. Det är 4 dm snö och -12 grader här. ha en fin dag !

    SvaraRadera
  23. Visst är det vackert... även om jag helst uppskattar det från husets insida =)

    SvaraRadera
  24. Här var så halt på vägen igår så sådana bra broddar skulle ja också behöva.
    Ja möblera om å fixa till de på bloggen är roligt stärker självförtroendet när man klarar av mer å mer på datorn. Så fint hade vi de också med snö som låg på träden å solen som sken, härligt.
    Ha de gott/kramen

    SvaraRadera
  25. Jättefina bilder,synd att snön regnat bort.Men nog längtar man tills våren då solen värmer riktigt ordentligt.Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  26. Ahh, härliga snöbilder. Här håller snön på att regna bort... //Lisbeth

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)