söndag 19 februari 2012

Fototriss och söndag.....


Söndagseftermiddag och ett litet inlägg till Fototriss. Alltid kul tycker jag med lite fotoutmaningar.
Hoppas din helg har varit skön och lagom vilsam.
Ett riktigt skitväder har vi haft. Men nu sticker solen fram....och fåglarna sjunger.
Har också varit på ett besök i vår Scoutstuga och fikat...mums.

Dagens tema på Fototriss är Så ser det ut där du är. Ja, lite tulpan rester i en kristallskål pryder bordet.


Önskar er en skön söndagskväll.
Och i morgon syns vi igen med lite nytt i hörnan.
♥ ♥ ♥

20 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!

    Ha en mysig söndags eftermiddag!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Enkelt och snyggt. Tack för dina rar ord om smyckena. Har varit på en liten promenad i vinterstassen...blev för varmt :O) så det finns hopp.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag kan hålla med ingen kanskon schlager omgång, men jag tycker faktiskt Mollys låt var riktigt bra. Hon blir farlig i tävlingen, men det är nog en låt som måste lyssnas in :-)

    Vad fint med tulpanbladen :-)
    Jag har en "bukett" tulpaner som sjunger på sista refrängen kanske skulle jag använda din idé :-)

    Ha en finfin söndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Poetisk och lite romantisk triss!

    SvaraRadera
  5. Ja, så vackert det kan bli!!
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Härligt med fler VVS = Våga Vägra Schlager!:)
    Ha en fin vecka du också!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jättefin fototriss, vackert med kristallskålen och
    tulpanbladen. Önskar dig en skön söndagkväll också
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Tulpaner räcker länge och de är vackra också. I alla stadier. Snyggt!

    SvaraRadera
  9. Hejsan!

    Vackra bilder som vanligt:) Kul med lite nyttigheter i veckan;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Vilket fint collage! Det är så kul med collage tycker jag. Önskar att jag hade lite mera tid till att fixa med sånt!

    Ha en skön vecka!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  11. Vilket vackert collage, detta foto-triss verkar skojigt o fina collage gör du varje gång;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  12. Fin fina bilder, roligt med att fixa med kort.
    Ha en skön måndag/kramen

    SvaraRadera
  13. Fint att ta tillvara och ha det vackra kvar extra länge!

    SvaraRadera
  14. Blommors förgänglighet när den är som vackrast.

    Jag älskar blommornas sista suck. Det är något magiskt. Det har du lyckats fånga på bild.

    Ha en blomstrande fin vecka.
    Sanna

    SvaraRadera
  15. Vilka fina bilder du bjuder på :)
    Spännande att se vad det blir denna vecka :))
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  16. Nu blir jag vimmelkantig. Är det du eller jag som är veckovill. Var inte temat i fototriss "upprepningar" den 19:e. Din vackra triss platsar där också, för det är upprepningar i glaset.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)