söndag 12 februari 2012

AWARD......

En härlig start på dagen.......
En AWARD kom farande och landade hos mig.




Från Mandelhjärta fick jag denna fina AWARD. Titta in hos Mandelhjärta som är en så fin blogg.

Liebster är ett tyskt ord och betyder "käraste". Denna award kan endast ges till de bloggar som har färre än 200 följare/prenumeranter.

Så om du får denna skall följande göras:
* Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
* Skriva ner de 5 bloggar som man vill lämna awarden till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
* Sen hoppas att de vill lämna utmärkelsen vidare till 5 bloggare.

Nu brukar jag ju inte välja ut några bloggar, utan var och en  får ta för sig. Detta för att jag tycker det är sååå svårt att välja. Det blir aldrig riktigt rättvist tycker jag, för alla är så bra.


Men nu gör jag ett litet undantag....får alltid beslutsångest.

Denna gången gör jag så att det blir bloggar jag nyss kommit i kontakt med. Och en del som jag känt länge.

Hälsokick  är en jättemysig hälsoblogg jag hittat. Den ger verkligen dig lusten att äta sunt och gott och att röra mer på dig. 

Sannas Värld en härlig blogg med mycket blommor och vackra bilder.

Izors blogg en mysig blogg där den fina hunden Izor är huvudpersonen

Hemma hos lilla mig  här har vi en mysig dagboksblogg.

Annas Ideer här möter vi Anna med en blogg fylld av en massa drömmar i form av underbart handgjort papper, fina kort mm

Japp...efter mycket tankearbete och att kolla runt lite blev det dessa 5 bloggar.

Meningen med denna award är att flera skall kunna hitta till dessa bloggare, och att dom förhoppningsvis får flera läsare. Jag kan varmt rekommendera dessa fem, så gör ett besök hos dem. 

Härliga söndag väntar. Väntar just nu på dottern som jag lovat hjälpa med en del foton. Jodå hon fotar jättemycket hon med. Hon är min läromästare ♥

Önskar er en underbar söndag............Kram 

Lite blomsterfägring från förra säsongen ♥
 



8 kommentarer:

  1. Grattis till fin award.
    Och så skickar jag en söndagskram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Grattis Maria! hoppas du har haft en fin dag,solen har skinit o man blir genast så glad ;) kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden!
    Har haft problem att komma in på din blogg, har inte kommit längre än till de vackra primulorna! Men idag funkar det så nu har jag läst flera dagars blogginlägg.
    Fin sommarbild på din käresta. Underbara djurbilder. Vilka kattungar!

    Önskar dig en skön fortsättning på söndagskvällen
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  4. Grattis till din Award...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden! Var tvungen att titta in till Mandelhjärta och där blev jag fast en lång stund!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Rara Maria,

    Vi är nya bekantskaper i cyberrymden. Du snubblade in över min tröskel och sa hej. Jag är så glad att du finner glädje i min lilla värld av blommor och lite annat som jag betraktar. Tusen Tack för att du tänker på mig. Känns lite som ett pris, typ en liten Oscar. ;) Jag håller med dig. Hur skall det gå att välja mellan alla som är duktiga och inspirerande.

    Stort Grattis till dig. Du bjuder in till dig på ett personligt och fint sätt. Dina foton är sagolika.

    Ha en underbar kväll. Jag firar min lilla award med ett glas vin. Det är j söndag. :)

    Sanna

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarden! Alltid kul när man får uppskattning av andra!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  8. Tack för awarden!
    Jag väljer dock att inte lämna den vidare...Jag har bloggat om det en gång och att jag tycker det är alltför svårt att välja...
    Kram Anna

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)