tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag ♥ ♥ ♥

I dag vill jag önska er en riktigt fin Alla Hjärtans Dag.
Skall ni fira på något speciellt sett eller bara vara och sprida lite kärlek

Här hemma i hörnan är det som vanligt. Här har snöat en hel del i natt...det är så vackert där ute.
Fast egentligen ville jag inte ha mera snö
Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad!
Ett hjärta var på Alla hjärtans Dag



Ha det gott och sköt om er !





Tack för alla goa kommentarer hos mig.....det värmer.

♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Önskar också dig en fin dag, ja det är trevligt att få en kommentar lite då å då.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma :)

    Här blir det lite presenter och god mat, och extra många pussar och kramar idag :D

    SvaraRadera
  3. ÖNSKAR DIG EBN FIN "ALLA HJÄRTANS DAG" TILL BAKA ! Lite extra värme är aldrig fel och glöm inte ett lite leende till alla du möter !
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Love those hearts ♥ happy Valentine's

    SvaraRadera
  5. Jamenvisst,kommentarer förgyller bloggandet,så även idag <3 Så ha en fin alla <3-dag!Kram:)

    SvaraRadera
  6. Hej fina Maria.
    Vill önska dig detsamma! Hoppas du får många härliga kramar idag.
    Själv tänkte jag minsann fixa något riktigt gott till fikat sen :)
    Massa med kramar till dig!
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Vilken finfin blogg du har här och så jättefina bilder!!

    SvaraRadera
  8. Glad alla hjärtans dag på dig med!

    Sv: Tack för tipset!

    SvaraRadera
  9. En fin alla ♥ dag till dig oxå :)

    Tack för awarden!
    Har nästan nyss svarat på en sådan.
    Men jag tackar dig så mysket vännen att du ville ge din just till mig♥♥♥

    SvaraRadera
  10. Ha en fin alla hjärtans dag!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  11. Such amazingly cute hearts ♥ Glad alla hjärtans dag från Finland :-)

    SvaraRadera
  12. Här hemma hade vi en mysig fikastund på kvällen,visserligen brukar vi fika mycket ändå.Men vi tog det lugnt och mös i soffan.Ha en fin fortsatt vecka,kram,kram!

    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Blev så glad när jag såg att du vill följa min blogg!
    Vi använder samma sorts kamera, läste jag här nedan :)

    Ha det så bra!
    Ann-Christine

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)