måndag 30 januari 2012

Morgonstämning...

En lugn och fin morgon.....ja lite morgonstämning så klart.
Det kan vara egentligen vad som...eller hur. Men jag vill ha lugna mornar.
Den här bilder ger mig lugn och ro..lugn morgonstämning.
Lite mera av morgonstämning hittar ni här. Här
Vi ser ju olika på detta eller hur.
En liten fotoutmaning hos Helene

Idag skiner solen och det verkar bli en riktigt fin dag. Helgen har varit jättefin med 90 års dag för svärmor. Skön promenad med fika och en trevlig film igår kväll. Den kan jag verkligen rekommendera om ni inte sett den redan. 
Filmen heter Midnatt i Paris ♥


Lite vita pärlor i ett snäckskal.

♥ ♥ ♥

19 kommentarer:

  1. Håller med dej att börja dagen lugnt .Finns ingenting bättre .Egen tid med gott kaffe mysa med tända ljus och vakna det är tyst och lugnt .Ja det är ju bara så himla härligt.Här skiner solen idag också så det set ut att bli en fin måndag.Ha en skön och mysig dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Har man möjlighet så är det ju sååå värdefullt att börja dagen lugnt, det jag jag nu för tiden, men mitt minne säger mig att det inte var lika lugnt när jag jobbade;)))

    Mysig bild du bjuder på idag;)

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. Hej Maria,

    Det är så skönt att njuta av en tidig morgon i lugn och ro - och veta att hela dagen ligger framför en. Idag skiner solen här också :)

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Njuter av varje liten stund ..tar dagen med glädje och njuter av Livet ..
    Är så nöjd att jag har det så bra och som får ta del av allt vackert..
    Önskar dig en Solig dag ...Du ,för mig okända
    Vänligen Anette

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Kul att du varit inne hos mig, så jag hittade dig! Jättefina bilder du tar! Och jag älskar också lugna mornar, tror det kommer sig att jag jobbade natt i väldigt många år och då blir det en särskild lunk på mornarna. Nu jobbar jag olika jämt och jag gillar inte att jobba dag, iallafall inte om jag gjort kväll innan. Ha en fin dag Helena

    SvaraRadera
  6. Hej Maria!!!
    Nu är jag tillbaka igen efter ett låååångt uppehåll både på min egen blogg och på att läsa alla andras bloggar.

    Hoppas allt är bra med dig!

    Kramar Carina

    SvaraRadera
  7. Hej, vilken fin bild. :)
    Håller med dig med att ha en lugn morgon. Går därför upp lite tidigare för att att kunna äta frukost och dricka mitt morgonkaffe med tänt ljus i lugn och ro.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Ja varför stressa om man nu inte behöver det.
    Hoppas du fått njuta av resten av dagen/kram

    SvaraRadera
  9. Skönt att få vakna upp och ta sin frukost i lugn och ro, ett måste för mig.

    Den filmen funderar jag på att se, så den är bra då?

    Kramar Anneli.

    SvaraRadera
  10. Att få ta det lugnt på morgonen är guld, tyvärr blir det mest
    på helgen här. Jättevacker bild.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Visst är det skillnad på mornar nu och på den tiden barnen var små ;) !
    Att gå upp på morgonen koka kaffe,tända ljus och när det är kallt, elda i järnspisen och sen läsa tidningen det är en perfekt start på dagen !
    Ha det gott !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  12. Vilken superfräcsh header du har, blir så glad av o se på den!
    Morgonen är skön, o en god kopp kaffe till så c",)

    Klem Anna

    SvaraRadera
  13. Vilken ljuvligt fin header du har. Håller med dig mornarna ska vara lugna. Vackert med pärlorna. Ha en fin vecka.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  14. Håller med de ovanstående kommentarerna om att din header är fin.Lite vårig sådär..lugna morgnar är den bästa starten på dagen.Annars kan resten av dagen bli förstörd.Här kan det vara lite blandat,beroende på hur barnens humör är.Ha en fin och trevlig fortsatt vecka vännen!

    SvaraRadera
  15. Pärlor gillar jag ;O) Snygg bild! Det var faktiskt via dig
    som jag fann vägen till doartphoto och det tackar jag för!!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  16. En lugn bra start på dagen... Det ger förutsättningar för en riktigt bra dag :-)

    Ha en gokväll!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  17. Fin bild. Tack för filmtipset. Det tas tacksamt emot. Jag ser mycket film men tycker det är svårt att hitta filmer man inte sett. Så den filmen ska jag hålla utkik efter. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  18. Härligt lugn och rogivande bild!
    - och fin blogg du har -
    Nog tycker jag också att det är härligt med lugna mornar men jag hinner knappt njuta av dem eftersom jag är så trögstartad då. Jag är alltid uppe alldeles för sent på kvällen. Så mina bästa morgnar är när jag får ligga i sängen och mysa och riktigt sova ut...
    Tack för titten, in hos mig!
    Kram Barbro.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)