måndag 23 januari 2012

Måndag...

Ja vad händer denna dagen så här i början av veckan.
Inget speciellt egentligen. Förkylningen är betydligt bättre...fast lite rossel kvar. Maken är däremot jätte förkyld nu igen...han blir liksom aldrig bra.

En del jobbärenden på förmiddagen och då åkte det med lite mera vår hem......

Om en stund lite mat och sedan jobba ett par timmar.

I morgon är jag ensam hela dagen....maken borta. Då skall jag resa ut i Blogglandia en sväng, skall bli så mysigt. En mugg kaffe och Blogglandia mest hela dagen.  Nej kanske inte riktigt hela dagen.

I morgon tänkte jag mig ett inlägg om just Blogglandia och lite kring detta. Jag har ju all tid i världen att pyssla med inlägg och saker. Tycker nämligen att det är ganska så gott att vara själv hemma...låter det hemskt eller?





 ♥ ♥ ♥





Önskar er nu underbar måndagseftermiddag och kväll....syns i morgon

16 kommentarer:

  1. Så fina vårblommor som hittade vägen hem till dig.Håller med om att det är rätt så skönt att vara själv ibland och få göra bara som man själv vill.Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken ny ljuvlig header, andas hopp om våren. Låter inte alls hemskt, lite egentid behöver alla.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ny header du har gjort.Vad skönt med egentid det behöver vi alla.Fina blommor som fick följa med hem.Ha en härlig måndag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Oj vilken vårfin header! Jättehräligt! Ja visst är det skönt med egna små stunder då man kan fullständigt dränka sig i bloggvärlden :o) Timmarna går ju utan att man märker det. Då är det nog bra att man är ensam hemma Fniss..
    Ha en fin vecka! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det låter ovanligt sunt att trivas med att vara hemma ensam och ifred! Fullständigt normalt. Och jag tycker också det är skönt. Men kanske är det lite det där gamla vanligt att vi vet att någon kommer så småningom och då är det annat än om det inte var självvalt.
    Dom är så söta pärlhyacinterna!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt detta måste jag kolla imorgon. Jag skall parkera framför filmgala iväg och kolla hur det kommer att gå.
    Må gott Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  7. Pärlhyasinter är så härliga! Men har inte ännu sprungit på dem i år ..
    Ha det bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  8. Egentid behöver vi allesamman, vilken härlig dag du får imorgon;))

    Ha det toppen;)

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  9. Så vackra bilder....
    Jag är ju en som tittar mera på bilder än läser, jag.
    Ha en skön kväll
    AC

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig header du fått till.
    Jag älskar dom dagarna jag får vara hemma alldeles själv jag oxå.... finns inget bättre. :)

    SvaraRadera
  11. Viktigt är att trivas med sej själv, då mår man bra !
    - Superfin Vårheader ♥ Ha nu en mysig dag med dej själv i morgon !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  12. Underbar header den ropar "vår",längtar nu! ha en fin dag för dig själv i morgon ;) kram Jessica

    SvaraRadera
  13. Nej jag tycker det låter sunt... ALLA behöver vi EGENTID & det innebär ju inte att man inte njuter av varandras sällskap.. Skulle man alltid vara själv skulle man bli less på det oxå :-)
    Jag har märkt sen jag blev sjuk att jag har behov av mer egen tid än innan...

    Ha en fin kväll!
    KRAM❤

    SvaraRadera
  14. Ha en härlig dag alldeles för dig själv... det är mysigt.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  15. Varför skall du ursäkta dig för att du tycker de kan vara skönt att vara själv en dag å rå dig, göra det som faller dig in.
    Önskar dig en bra dag/kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)