onsdag 18 januari 2012

Må Bra Tur....

Trots ett bedrövligt gråväder så går jag ut i naturen. Nu har jag ju ingen lånehund så det får bli med kameran :)
Det är trots allt ett trist väder, men vad gör det. På med rätt kläder bra på fötterna och ge sig ut i skogen.

Tog min lilla vandring till skogs över stock och sten. Och halt och lerigt var det...men så mycket fint det finns att vila ögonen på.

Så här bjuder jag på lite klickbilder från min Må Bra Tur.


Härligt forsande bäck

Is i läckra mönster

Ännu mera vatten...älskar bäckar som forsar och brusar

Vackra kvistar och lite tunn is

Slutet på bäcken
Ja jag gillar mossa hi hi






Så på med bra kläder och ut i naturen och njut även den fulaste dagen.
Bara man stannar upp tittar sig omkring så ser man massor av fint.
Ja så är det ju i livet...stanna upp och titta




Och vet ni vad...nu har jag köpt mera minne. Så tack ni goingar som kommenterat mitt HJÄLP inlägg.

Så nu är det bara att fortsätta att lägga ut bilder. Lätt och inte dyrt alls.
Må så gott från lilla mig.

♥ ♥ ♥





19 kommentarer:

  1. Så vackert. Ja man skulle njuta mer av den fina naturen vi har.
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera
  2. Flotte bilder du viser oss. Jeg elsker slike turer og går selv mye i naturen. Gir slik god ro synes jeg.

    Bente

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra kort :-) Hur är det hos er är det stora knoppar på blåbärsriset? Det är det här... jag funderar att plocka in det dröjer nog inte många dagar innan det slår ut... "vårkänsla"

    Ha en riktigt fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina bilder, mysigt komma ut lite sådär. kram

    SvaraRadera
  5. Men vilka fantastiska bilder -

    SvaraRadera
  6. Hej fina..Helt rätt av dig Maria. Man skulle verkligen göra mera sånt. Njöt verkligen av dina vackra bilder. Här i Norge snöar de för fullt. Ha de så fortsatt gott ...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig skogspromenad, tack för att vi fick dela den:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  8. Du kan verkligen konsten att ta bilder av vatten med din kamera. Härliga bilder för övrigt också.

    Gilla

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Underbart vackra bilder.Ja naturen har mkt att erbjuda både för sinne och harmoni.Trivs bra i skogarna tillsammans med vovve och kamera och det är där jag laddar mitt batteri.
    Kram.

    SvaraRadera
  11. Vakre bilder du viser. Naruren er fantastisk flott i alle årstider. :)
    Har hatt problemer med å legge igjen kommentar hos deg,
    men prøver igjen i kveld. ;)
    Klem til deg

    SvaraRadera
  12. Då har vi båda lite att ta av när det gäller att ladda upp bilder.
    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  13. Vilka underbara bilder du har tagit, vad duktig du är på att foto;))

    Nästan så att man hör hur det brusar i bäcken;)

    kramizzzz

    SvaraRadera
  14. Så vackra bilder,jag älskar oxå vatten som forsar,det är så härligt...;))))
    Absolut det skönaste som finns är ju att gå i skogen..;))
    Önskar dig en ljuvlig dag...KRAAAAAM!!!

    SvaraRadera
  15. Du hör till dom lyckliga med delningsknapp, så här funkar kommenterandet bra. Vilka härliga bilder, du har fångat vattnets rörelser så bra. Jag hör ljudet av vattnet ända hit. Jag är uppe i 60% så snart måste jag köpa ny plats också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  16. Åhh,verkligen fina Må bra bilder.Det är Mindfulness,det har jag börjat med mer och mer.Kläder efter väder är ju oxå ett gammalt recept,hi..hi...
    Det känns så långt borta med sånna bilder häruppe för vi har metervis med snö och idag snöyra.Men det blir en vår....kram på dej <3

    SvaraRadera
  17. Fina bilder du delar! :) Visst finns det många vackra detaljer i naturen även denna tiden på året.
    Trevligt att du är med i min lilla utlottning! :)
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder. Här är allt inbakat i ett isigt snötäcke och visst det är vackert det också.
    Så skönt att läsa att det gick lätt att köpa mera bildplats jag är uppe i 98% nu så snart är det ingen återvändo för jag vill absolut inte starta om med en ny blogg.

    Kram!

    SvaraRadera
  19. Vilka fantastiskt fina bilder!

    Kram till dej!

    Linda

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)