tisdag 31 januari 2012

LESS IS MORE............

Fototriss är det dags för nu. Har aldrig deltagit i denna utmaning tidigare. Ja, så varför inte.
Titta in Här så hittar du lite mera Fototriss.

Lite orkidéer som är kvar sedan min blomsterpresent från Thailand. Ligger nu i ett martiniglas och förgyller min dag.

Igår var jag ute och gick runt i Blogglandia...halt var det så det tog en stund. Och tack för all inspiration, goa kakor mm som jag fick.

Må gott alla och jag önskar er en fin tisdag.


LESS IS MORE är temat

23 kommentarer:

  1. Detta var ett härligt uppdrag, måste läsa lite mer om detta;)
    En superhärlig bild/collage;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. Hej på dej. Vilken fin bild var får du dessa mallarna från är det
    någon hemsida på nätet eller för nu skall dom stänga ner Picnik snart så då har man inte det heller. Kram och ha en kanon dag . Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  3. Ja jag undrar samma som föregående kommentar.Så snyggt med fina ramar.Ha en härlig dag du med.Kram

    SvaraRadera
  4. Härliga orchidé bilder..
    Om du är orchidé fantast så kan du kolla min blogg.
    Jag var hos mamma igår där en massa orchideér blommade.
    Gå bara till startsidan så ser du dom..

    SvaraRadera
  5. Där fick du mig att se mig omkring här hemma, jag har ju också en orkidé som blommar. Bara en och bara en blomma. Dina är så fina!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Så vacker fototriss, orkideér är speciella och vackra, i Thailand växer dom i drivor, nästan lika vanliga som maskrosor här, men vilka föredrar man ? inte svårt att välja hehe.
    Ha en fin dag.
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder! Och en så fin header du gjort!
    Det var ju bra att jag kunde tipsa om Palmhuset!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. härliga bilder.....
    ha det så gott!
    krma
    sandra

    SvaraRadera
  9. Dina blommor är så vackra!
    Jag har två stycken här hemma, var av bara en som blommar för tillfället.
    Ha en fin dag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  10. Hej Maria! tittar in o önskar dig allt gott ♥
    Tack för dina fina hälsningar ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  11. Jättevackra blommor du har!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Det känns så skönt att Sierra blir kvar hos oss på riktigt. Även om hon bott här så länge och känts som en i familjen så har hon ju bara varit en lånehund. Det är först nu som vi kan planera och göra någonting med henne.
    Det känns så bra! :)
    Önskar dig en bra dag!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  13. Fiiint!!!!!!
    Å din header är så vacker!
    Ha en fin em.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  14. Snygg och vacker triss, var med förr i Fototrissen det var ganska kul.

    ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  15. Vackra blommor :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera
  16. Underbara bilder. Thailand kommer jag nog aldrig till, flygrädd. Men det verkar vara helt underbart där. Ja ibland är less bra men jag är tyvärr alldeles för bra på att få till de med more jag...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  17. Helt ljuvliga bilder. Så vackra orkideér;)

    SvaraRadera
  18. Kul att du har hakat på fototrissen, hoppas att du kommer att tycka att det är kul och kanske man ser dig hoppa på fler fotoutmaningar. Kram

    SvaraRadera
  19. Tack snälla för hjälpen du en pärla. Skall fråga dej en sak till Layouten har skrivit att jag har överskridit min kvot vet du vad jag kan göra?
    Kan man inte bara resna och på det visset sätta in nytt???
    Kram Och många tack nu kan jag knappt slita mej. HAHAHAHA

    SvaraRadera
  20. Väldigt fina bilder och sköna färger! Bra tiss!

    SvaraRadera
  21. Hej fina Maria
    Ohh vilka underbara bilder du visar.
    Du är så duktig när det gäller foto, jag har ingen vidare kamera men ibland blir det konstigt nog riktigt bra bilder :)
    Ha en underbar onsdag.
    Kram kram
    Jesscica

    SvaraRadera
  22. Fina bilder som passar temat utmärkt. Mjuka, fina färger i bilderna.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)