söndag 22 januari 2012

Då kom den då............

Talar om SNÖN som kom igår.
Till mångas glädje och sorg. Barnen blev ju helt klart lyriska...ut och leka, underbart !
Jo men vad tycker vi andra då ? Själv tycker jag att det var väldigt mysigt, fast lite sent eller skall vi säga tidigt denna vinter. Snön låg som ett vitt täcke över den lilla staden och trädgrenarna var tyngda av alla snö......fast nu har det mesta åkt av alla granar och grenar. Snön ligger kvar på marken och lyser upp. Lilla solen lyste lite idag också....vackert vackert.

Så nu får ni lite förtidiga...försena snöbilder. Kunde inte låta bli.

Här har jag lagt på lite extra snöflingor. Dom kommer från Do Photo Art

Granen står kvar...det var väl tur. Och sned är den.





Det är allt vackert...♥






MEN nu lite vår till er från mig denna söndag.


♥ ♥ ♥

19 kommentarer:

  1. Så vackra bilder ,här snöar fortfarande och det är mysig och vacker .

    Önskar dig en fin kväll .
    Kram Farzaneh

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är härligt att snön kom, blir lite ljusare ute & då blir jag piggare :-)
    Zingo äääälskar snön :-)
    Vilka vackra bilder du bjuder på :-) & vårbilderna ger hopp & längtan om "bättre tider"

    ha en fin söndagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. O, snow, so nice, your photos are so lovely....in our country it is all water, rain and rain every day.
    But we still hope for some snow....a few snwoflakes is enough:)))


    Take care, big hug,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  4. Fint med snö, bara vi slipper ha så kallt. :)

    SvaraRadera
  5. javisst är det härligt med den vita snön på vintern. Det är det alltid här där jag bor. Själv så ser jag så många färger på vintern, ofta mer än på sommaren! :)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  6. Vilket skönt inlägg, härliga bilder o sen slutar du med så vackra vårblommor, man blir alldekles lyrisk;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra vinterbilder. Härligt! Kram Sonja.

    SvaraRadera
  8. Så då får ni användning av snöspaden också ! - Visst är det vackert med snön och framför allt blir det ljusare.
    - Ha en mysig fredagskväll !
    kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  9. Äntligen snö säger jag! Även om det var jobbigt att vara ute och köra bil igår... Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Det är vackert med snön! Härliga blombilder du har som också för tankarna till våren :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  11. Ja, den kom snön, men idag har den nästan försvunnit här hos oss! Fast lite är kvar men den är töig och inte så kul.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Javisst ser det härligt ut!

    SvaraRadera
  13. Hej, ja lite sent kom snön men det är allt bra mysigt ändå. Mannen fick ut o skotta medan jag höll mig inne med en kopp te i handen och njöt av att se alla vackra vita flingor dala ner utanför.

    Önskar dig en fortsatt härlig dag! kram Linnéa

    SvaraRadera
  14. Vi fick också snö här igår. Men, neej, tycker jag. Hade gärna haft lite snö till jul, men nu!
    Nu vill man ju bara ha vår!
    Jättefina bilder på primula, dom är så jättesöta och så vår...

    Ha en bra vecka
    Anncathrine

    SvaraRadera
  15. Jag blev överförtjust när snön vräkte ner och kvar ligger det fortfarande, flera flingor kan falla i dag sa dom på radion. Alla mina grannar har kvar sina ljusslingor ute, helt ok tycker jag, det lyser upp så fint.
    Härliga foton på dom fina blommorna och snön.
    Ha en fin dag vännen.

    SvaraRadera
  16. Härlig header,älskar färgerna:)Ha..ha...bra att ni oxå får snö och skotta...skojja...här vräker det ner igen....nu är jag nöjd med snömängden.Ha en skön(snöfri)dag:)

    SvaraRadera
  17. Självklart är det roligt för ungarna men själv är jag inte lika lycklig, tycker att vintern kommer i senaste laget, nu längtar man ju bara efter vår men visst är det vackert ute, ha en fin dag, kram från oss 3

    SvaraRadera
  18. Håller med om att det ser fint ut och att alla barn blir nöjda och glada men mig personligen kvittar det nu i slutet av januari om det kommer snö eller ej.
    Dina header är så fin så att man stannar upp och njuter av den en stund när man kommer hit.

    kram

    SvaraRadera
  19. Hej hej!
    Måste erkänna att jag är barnsligt förtjust i snö :)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)